uluru

Published: April 3rd 2009

uluruuluruuluru

zonsopgang
hey bloggertjes
jullie vragen jullie waarschijnlijk af wat wij hier allemaal uitspoken?
wel na in brisbane te zijn aangekomen, hebben we geprobeerd te wennen aan de tropische temperaturen (voor ons was het veel te warm, en het was eigenlijk slecht weer hier :D )
dan zijn we door gevlogen naar het hart van australiƫ , waar het NOG warmer was.
hier hadden we vier dagen de tijd om uluru te bezoeken.
de tweede dag hebben we s' avonds een sterrentoer gedaan met een gids :D hihiih, we hebben het zuiderkruis gezien, en het nep-zuiderkruis, de melkweg, de zeven zusters, saturnus,... en onze eigen sterrenbeelden. de leeuw was duidelijk te zien maar voor de waterman zaten we aan de verkeerde kant hihiih.
de volgende dag zijn we heeel vroeg opgestaan om de zonsopgang te zien. daarna reden ze ons naar een plek waar je kon wandelen rond de rots. wij hebben dan de wandeling naar de waterhole gedaan en terug.
in de namiddag zijn we naar de Olga's gereden, een groep rotsen, en hebben daar de kleine wandeling gedaan in de BLAKKE zon ! echt zot ...
s avonds hebben we dan ook de zonsondergang gedaan ... na deze vermoeiende dag zijn we vroeg in ons bedjes gekropen.

de volgende dag zijn we weer vroeg opgestaan om de zonsopgang bij de olga te zien. en dan hebben we de lange wandeling gedaan in de valley of the winds, het is zijn naam wel waard maar valley of the flies zou ook wel passend zijn.
deze wandeling was echt wel de moeite .

na deze vermoeiende dagen zijn we doorgevlogen naar perth waar we een vriendin van mama hebben bezocht.

hier zijn nog wat sfeerbeelden van uluru
xxx
de reizigers

wapiti gorge wapiti gorge
wapiti gorge

de olga's

3rd April 2009

ziet er allemaal prachtig uit ! ben blij jullie nog eens gehoord te hebben. Geniet nog van de reis en groetjes aan jullie allemaal :-)
5th April 2009

Hallo, tof dat we mogen mee genieten van die prachtige natuur. Kusjes van ons allebei.
6th April 2009

Australia
Zo te zien vervelen jullie zich niet,geniet er maar ten volle van vanwege Bompa,jeannine,Birgit

Tot: 0.167s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0522s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb