Fremantle - forvirrende, frisindet og fristende mange kager!

Oceania » Australia » Western Australia » Fremantle
April 13th 2010
Published: April 13th 2010

En lille kort opdatering! Vi har nu tilbragt en lille uge i Fremantle naer Perth (West Australia). I morgen tager vi dog afsted nordpaa for at arbejde paa en farm i et par uger - det skal nok blive sjovt! Farmen ligger taet paa Carnavon ... hvad vi skal lave er lidt uvidst endnu, men det finder vi jo nok udaf!

Hvad hart vi lavet de seneste par dage? Godt spoergsmaal. Dagene flyder sammen og vi kan ikke huske, hvad vi har lavet udover at sidde paa cafe, diskutere opholdet i Australien og generelt vaeret forvirrede.
Fremantle er en by fuld af cafeer, restauranter fuld af charme og meget laid-back! Det har vaeret stor kontrast til vores tur i Japan, der var planlagt ned til naesten enhver detajle.

Der er kun 5 minutter tilbge foer tiden loeber ud, saa ikke mere for denne gang!

p.s. der er saa mange gode kage, kaffe steder, at det er farligt! Vi fik begge en kaempe chokoladekage i dag, Malu gik doed og selvf spiste Cecilie det hele!

Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0428s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb