nieuws uit kangeroe land

Oceania » Australia » Western Australia » Exmouth
May 4th 2009
Published: May 4th 2009

hey bloggertjes
een update van de reizigers, enya heeft al veel vertreld maar er zijn nog dingen gebeurt hier ...
in Kalbarri zijn we naar een seahorse sanctuary , hier kweekten ze zeepaardjes zodat die huisdieren konden worden. er waren zeepaardjes in alle maten en van alle leeftijden. het enige nadeel aan zeepaardjes is dat ze neit gemakelijk te fotograferen zijn.
dan zijn we ook naar Rainbow jungle geweest, hier zaten allemaal verschillende soorten papegaaien, ik heb er zelfs nootjes mogen geven (una).
we zijn 's avonds ook een openluchtfilm gaan zien, heel leuk denk je dan dan heb je niet nagedacht over al die insecten die per se op dezelfde stoel als jij willen zitten. hoe vind je de toeristen in een openlucht film? ... diegene die rechtspringen als er een insect op hen kruip :D
hihiih
in Coral bay hebben we met Whaleshark gezwommen, de grootste vis in de zee. de grootste whaleshark die al is gevonden is 18m en de kleinste was 34 cm .
nu zijn we in Exmouth waar we vooral gaan snorkelen, het zeewater is wel niet zo heel goed voor het haar...
wel de moeite voor de vissen, grote vissen , kleine vissen, gestreepte vissen, gevlekten vissen,...

groetjes van de reizigers
xxx

4th May 2009

nieuws uit kangeroe land
sorry bloggertjes ik krijg er geen foto's op
8th May 2009

nieuws uit kangoeroeland
Hallo daar, ik hoop dat jullie toch wel foto's meebrengen van al dat moois, want in 't echt zullen wij dat nooit zien he!!! Veel liefs van voke en moeke.
8th May 2009

funny
De fun zit er blijkbaar nog erg in,heel leuk voor ons om alles te lezen. Hou jullie veilig en geniet verder van deze speciale tijd. Groeten Wendy en Sofie.Kenny en Phoenix. Wij gaan in augustus naar Slowakije.

Tot: 0.133s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0422s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb