hej folkens


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Broome
May 14th 2006
Published: May 14th 2006
Edit Blog Post

ja nu er jeg saa kommet til broome det er nu et dejligt sted. jeg har rejst med Peter og Anita i 8 dage og det gaar bare super godt. en anden fact er at jeg kun har 39 dage tilbage her, det er ikke meget.

naar men hvad er der sket siden sidst. jo foerst dag tog vi en slapper paa en campingplads i exmouth og tog til hvalhaj festival og hoerte noget musik om aften. ganske hyggeligt. naeste dag koerte vi til cape range nationnal park. hvor vi tilbringte nogle dage. vi fik snoklet og fisket, det var ganske sjovt. derefter tilbage til exmouth og videre op af. naeste stop var en nationnal park der hedder karajini. super smukt vi kunne havde brugt flere dage der. men var der kun en. der efter koerte vi til port headland. en lille industri by, ikke noget saerligt men det var nu dejligt at komme tilbage til sivilisationen. der efter gik turen mod broome. hvor vi saa er nu, vi ankom i gaar og i dag skal vi se starways to the moon. glaeder jeg meget til, det er naar maanen rejser sig naar den er fuld over havet, naar der er lavvande. saa ser det ud som om der er trapper til maanen. det var meget kort fortalt, men jeg har ikke rigitigt mere tid. i maa resten naar jeg kommer hjem om ikke saa laenge.



Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0507s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb