fisketur, walkeboard og jetski

January 15th 2010
Published: January 15th 2010

benbenben

the gap
denne uka har gått utrolig fort!

dagen etter southband var vi utrolig slitene. rart og sliten en blir av og være på festival. så vi bestemte oss egentlig for og ta en litt chill dag, så Ben tok oss med på rund tur rundt Albany. vi var da skikklige turister og så alle di mest kjente turistfellene i nærområdet. Feller som blowhole, the gap og the natural bridge. Med Ben som guide, fikk vi med oss alle di beste plassene og alle hemlighetene som hører med til di. vi tok alle en veldig tidlig kveld den kvelden.

onsdag var vi klarefor fisketur. Vi tok pappa John's båt (150 hestekrefter) og satte kursen ut mot det åpne hav. Ben som kaptein, Luke som styrman og jeg og sandra som gallions figuere bak, var vi klare for og prøve fiskelykken. vi kruste rundt en stund med snørene ute, uten noe hell. Etter en stund blei vi lei av og cruse, så vi kasta ut ankre og prøvde lykken med stengene istedet. Men nei ikke noe hell med di heller, kipt. jeg som virkelig hadde håpt og få en hai eller lignende på snøre.
Da det var lunch tid, kom Mamma Randa ut med varme rundstykker, jordbær og andre godsaker. vi var egentlig godt fornøyde med dagen etter det, så vi pakka sammen og satte kursen hjemover. Da kvelden kom dro vi den på lokal puben og hadde middag med Corey og Ben. Vi hadde og ett par runder billiard, jeg og Ben eide rett og slett. Noe Sandra og Corey likte svært dårlig.

Torsdag dro vi ut med jetskien til Ben. Vi tok med oss walkeboardet og vannskia, da vi holdt på og lemppe dette inn i bilen, blei jeg slevfølgelig stokket av en bie. under den ene tåa, så nå er tåa større en stortåa. JAja, den matcher di ellers så skada føttene mine..
Tror Ben blei ganske imponert over skilsa til meg og sandra. Er vist ikke vanlig og se så aktive jenter her nede, som både kan stå vannski og walkeboard. vi fikk og lov til og prøve jetskien hans, noe som var uuutrolig gøy. Di går ganske så fort når du har bondgnu! Kipt at det ikke er lovlig i Norge, for det er virkelig noe og investere i 😉
På kvelden dro vi ut med hele familien + Reece og moren, kjempe koslig 😊

jetski

sandrasandra
sandra

walkeboard

Tot: 0.063s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0362s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb