Melbourne cup 2010


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » Brunswick
November 2nd 2010
Published: November 2nd 2010
Edit Blog Post

To je taka tradicia, ze kazdy prvy novembrovy utorok sa stretne cela rodina na barbeque (BBQ). Je to den, kedy sa konaju najslavnejsie dostihy v Australii, Melbourne Cup. Kone zavodia cely den a asi aj niekolko dni pred tym. O 15:00 vsak zacina ten najdolezitejsi pretek.

Vzdy sa dohodne miesto konania tejto rodinnej oslavy a vsetci sa pomalicky okolo obeda zidu. Kazdy prinesie nieco svoje, ci uz je to maso, kolacik, pitie a potom sa to pekne vsetko pripravi na stoly. Domaci pan sa postara o BBQ spolu s chlapmi, no a zeny drkocu ako vzdy. Je to raz za rok, tak vzdy je o com. Bol som predstaveny celej sirokej rodine a podaktori si ma aj zmylili s bratom, ale ked sme boli vedla seba tak to bolo jasne, ze kto je kto.

Dobre sme sa najdeli, popili nejake pivko a pokecali. Dalsim bodom programu bolo nastrihat z novin stranku, kde boli oznacene kone. Bolo ich celkom 24 a ja som si vybral z klobuka prave cislo 24. Kon sa volal MyLuckyDay. Ak chybali nejake deti z rodiny, tak rodicia tahali kone aj za ne. Kazdy dal do banku 1 dolar. Vitaz ziska 13 dolarov, druhy 7, treti 3 a cena utechy pre posledneho je 1 dolar. Take su tradicne pravidla v rodine.

Zacali dostihy. Kone prebehnu trat za 3 minuty, ale poviem vam, je to nervak ako fras. Prvy kon sa prepadol do stredu a posledny sa pretahoval vpred. Cele sa to miesalo a miesalo a nakoniec moja 24. sa dostavala dopredu spolu s cislom 6. Utekaju ako o zivot od poslednej zatacky a 24. konci ako druhaaaa. Huraaaa, vyhral som a vsetci sa tesia z napatej situacie. A uz zostalo len kopec smiechu a radosti.

Tak takto nejako vyzera rodinne BBQ tu v Australii. Fakt som sa dobre pobavil a spoznal som milych ludi. Buduci rok sa zucastnim zas, ale uz len cez skype.



Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.128s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 54; dbt: 0.0773s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb