Hlava jak balón a hledání bydlení


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland
July 22nd 2014
Published: July 22nd 2014
Edit Blog Post

Uff, to je informací, já mám z toho hlavu jak balón, nemám?
Po ranní procházce (1,5hod 😉) jsem došla do univerzity na další série přednášek o tom, do čeho všeho se můžeme zapojit, jaké sporty UQ (University of Queenslandu) nabízí, jak budou probíhat zkoušky atd. Poté túra po kampusu v mezinárodně složené skupině (Česko, Indie, Čína, Thajsko, Kanada, Dánsko, UK, USA) a tentokrát jsem se odvážila fotit.
Následovalo BBQ: klobásky v toastu místo rohlíku, s nimi v břiše jsem si konečně koupila australskou SIM, operátor Optus. Zase mi začíná číslo od nuly. Poté další přednáška, tentokrát o práci při studiu. Představte si,všichni studenti při pobytu kratším než 6 měsíců daní 36,2%!
Další, vskutku zajímavá informace, kterou jsem se dozvěděla: Psychologie na UQ je velmi prestižní záležitost. Tak moc, že společně s medicínou, si její předměty z magisterského studia nemohou zapsat vyměnní studenti. Jinak jsou jakékoliv magisterské předměty dovoleny. Jáj, nejlepší psycho a já si můžu zapsat geologii a astrofyziku! Tak aspoň psychodveře na fotce.
Jinak jsem vybírala bydlení, napsala spoustu emailů, navštívila jedno místo a-nechci zakřiknout-možná už vybrala. Podrobnosti příště, tešte se! Dobrej kutloch 😉


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

venkovní 50m bazénvenkovní 50m bazén
venkovní 50m bazén

21 tenisových kurtů je hned vedle


22nd July 2014

Brisbane
Welcome to our home town. Hope you enjoy your time here.
22nd July 2014

enjoyin'
Thank you, I do enjoy, a lot! Sorry for writing in Czech, I guess I will switch later on to English :)

Tot: 0.111s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.0553s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb