Australia Zoo, Rugby game and ANSAC day

April 26th 2010
Published: April 26th 2010

ANSAC dayANSAC dayANSAC day

@ Titanium
vil først og fremst bare beklage at vi har vært så dårlige med å blogge, men har vært så utrolig mye og gjøre på skolen. så når du har alt sotti 4 timer foran dataen, skal jeg inrømme at det blir ett lite tiltak og sette seg til og blogge.

hvertfal, en av di siste dagene til mamma,pappa og andres starta vi barena opp "god" bilen med fortastt ingen air con i og satte kursen mot Australian Zoo. Anders la seg til i baksete og slukkna nesten før vi hadde starta. Mens jeg og sandra satt og svetta i forsetet. Vi vare alle glade da den 2 t lange kjøreturen vare over. Australian Zoo er jo da den kjente krokodille fangeren Steve irwin's værk, som da døde for noen år tilbake. Australian Zoo var enormt svær, noen anna en dyreparken i kr.sand. propfull av alle Steve's sine yndglings dyr, det vil si: krokodiller, slanger, eddekopper, firfisler, kengeru, doven dyr, tiger, elefanter o.s.v o.s.v.. vi klappa både koalar og kengeruer. jeg og sandra gikk egentlig mest og venta på at anders skulle holde den største slangen der inne.. han var nemlig litt flau over jente skriket han hadde over en liten edderkopp i darwin, så han hadde skrytt på seg at lett kunne holde slangen i Australian Zoo, noen jeg tror han angra litt på når han så størelsen på slangen. Så det endte med at jeg og sandra måtte være med og holde han. på en betingelse: han måtte holde hode! Slangen het medusa og hadde "jobba" i dyrehagen i 15 år, så den var ganske så avslappet når den ble lagdt rundt skuldrene våre. vi var alle svært lette da slangen blei tatt av skuldrene våre igjen. Men må jo si at det var verdt bilde vi ramma inn og ga til mor og far 😊

Var utrolig koslig med besøk, tiden bare fløy avgårde og hjemlengsen blei bare enda sterkere. Når vi fikk høre alt de hadde og fortelle. Så var jo litt trist når de reiste, men vi trøsta oss med at det ikke er lenge til vi kommer hjem nå.

Tiden stod ikke akkurat stille etter de hadde reist.
Helga etter dro vi på rugby kamp i Robina. Gold Coasts Titans mot Dragon, 21500 tilskuere! uuutrolig gøy. Aldri sett en rugby kamp live, er absolutt til og anbefales! Tok ikke mange minuttene før vi var helt inni kampen og skrike med resten av fansen. Etter på dro vi Swing safari på raggi konsert, kjempe stemning. Lander allerede opp til 21 mai, for da skal di spille igjen!

I går var det Anzac day, australienerene har den dagen for og minnes soldatene som var med i 1 verdens krig. Er den viktigste dagen i året for Australia. Vi feira dagen med skole arbeid og en vel fortjent øl på titanium bar. Ingen av oss har noen sinne vært der, vi trodde det var mer en vanlig bare nede med elva. Noe det helt klart ikke var! vi blei møtte med jenter i små kjoler og høye hæler og dundranes tecno. Gutta var ikke helt fornøyde, men vi fikk lurt de inn til slutt. Inne var det stapp fult og kjempe liv. Vi plasserte egentlig bare gutta med ett bor og etter lot alle tingene våre der og gikk og dansa til baren stengte kl 12, noe gutta var glad for. Hjalp litt på humøret de sitt når de fikk seg en is på hjemveien 😊

Ansac day Ansac day
Ansac day

Titanium

Tot: 0.147s; Tpl: 0.01s; cc: 18; qc: 77; dbt: 0.102s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb