Port Douglas, week 2


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Port Douglas
October 17th 2006
Published: October 17th 2006
Edit Blog Post

Na iets meer dan een week is het maar weer tijd voor een verhaaltje... Er is niet zo heel veel gebeurd, dus erg spannend zal het niet worden.

Maandag was de laatste dag dat Enid hier was, dus zijn we met zijn alle gaan lunchen. Erg gezellig en die fish and chips is zo lekker!
Op dinsdag ben ik met Amy gaan shoppen. En er was uitverkoop bij JayJays, dus we hebben flink wat gekocht voor weinig geld.
Op woensdag ben ik met Sharon bij Lisa film gaan kijken. Lisa woont in de bergen.. super gaaf! We hebben heel de dag op de bank gelegen, filmpje gekeken, lekker hapjes gegeten.. What a day!

Donderdag, vrijdag en zaterdag heb ik gewerkt. Vooral zaterdag hadden we het erg druk en ik was dan ook helemaal kapot aan het eind van de dag. Ik kreeg ook nog een telefoontje die dag dat er in Darwin "priority mail" voor mij was, een grote envelop met een stempel "priority" erop. Ik dacht dat het misschien de uitslag van mijn bloedonderzoeken was, maar ik had de dokter toch niet mijn nieuwe adres gegeven. Dus zodra ik thuis kwam van het werk heb ik Jason gebeld en gevraagd of hij die envelop open wilde maken... was het allemaal in "dutch" dus hij snapte er niks van haha! Toen heb ik maar gevraagd of ze een aantal woorden konden door smsen, en misschien dat ik daaruit op kon maken wat het was. En dat is gelukt! Het was de belastingdienst!! Niks priority dus... die kunnen wel even wachten totdat ik terug in Darwin ben!
Zaterdagavond zijn we bij Lisa en Shane gaan eten. Allemaal nieuw, maar erg lekker!

Zondag ben ik met Sharon naar de markets gegaan hier aan het strand. Was erg leuk. De markt bestaat vooral uit allerlei dingen die toeristen mee naar huis kunnen nemen. Ook was er een optreden van een straatartiest. Die was erg leuk. Een paar voorbeelden:
* Hij wilde een stunt doen en zei: "Normally i practice this on grass... but i ran out this morning!" * "Kids, do not do this at home!! Do it at school." *
Na de markets zijn we nog even naar de winkels gegaan en toen heb ik de krant gekocht. Bij de krant kreeg je een Wildlife Warrior armband. Wildlife Warriors is een organisatie van Steve Irwin die zorgt voor het behoud van wildlife. En daar sta ik toch zeker achter!

Vandaag (dinsdag) zijn we naar het Rainforest Habitat geweest. Het was niet heel erg groot, maar wel erg leuk! Je kon voor $5,- een koala aaien, maar omdat ik zookeeper ben mocht ik gratis. Die $5,- gaat trouwens wel naar een researchfonds voor wildlife. Verder waren er ontzettend veel vogels!! Heel veel verschillende soorten. Was erg mooi. En natuurlijk krokodillen, kangaroos, wallaby's, emu's. En zoals beloofd.. we hebben ook fotos gemaakt!

Nog maar 3 nachtjes (alleen) slapen en dan eindelijk weer naar huis.. mijn menneke zien!!
Bob heeft nog 2 zware cursusdagen te gaan. Het gaat allemaal erg goed en zijn tests haalt hij ook allemaal, dus dat ik goed nieuws! Maar hij heeft het wel gezien daar, en ik hier.. we willen naar huis! We hebben elkaar nu wel weer lang genoeg niet gezien. Ik mis hem!


Liefs en dikke knuffels van ons! xxx


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



17th October 2006

He Peetje, bofkont dat je bent!!!!! Hele mooie foto's zeg. Nog 2 dagen volhouden en dan snel naar je huisje en je menneke!!!! Groetjes van ons alle 3 en een knuffel van Barry. Doei doei

Tot: 0.068s; Tpl: 0.015s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0416s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb