Kleurrijke vissen en koraal in het Great Barrier Reef

Oceania » Australia » Queensland » Port Douglas
May 22nd 2007
Published: August 7th 2007

NEW: FOTO-UPDATE!! Hey allemaal! Ik zit op het moment in Port Douglas, even boven Cairns aan de top van de eastcoast. Het is hier omgeven door tropisch regenwoud, zon, zee, strand en het great barrier reef!!! De foto's van mijn snorkelavontuur komen je natuurlijk al tegemoet...dat was errug bijzonder en mooi! Het Great Barrier Reef was dan ook mijn reden om snel naar hier te komen! Maar o... Read Full Entry

Photos are below

BlauwBlauw
Blauw

Het water met zijn verschillende tinten blauw bij het reef
Op de fietsOp de fiets
Op de fiets

Lekker weer eens fietsen! O oh, croc alert!
CassowaryCassowary
Cassowary

Deze vogel is erg bijzonder, en bijna uitgestorven. Ze zijn alleen te vinden in de wet tropics....dus ook in het gedeelte boven cairns. Ik kwam dit enorme beest gelukkig niet in het wild tegen...maar in het Rainforest Habitat !
Jungle-track...Jungle-track...
Jungle-track...

Jungletrack in het rainforest habitat... die vogels kwamen hier wel erg dichtbij...
GrijsaardGrijsaard
Grijsaard

White faced heron. ..gezellig dichtbij
JabiruJabiru
Jabiru

Bird attack!! Vet enge vogel...en erg lang ook...wel anderhalve meter ofzo.....brrr
KangaKanga
Kanga

Kangaroos en wallabies aten uit mijn hand!!
Sleepy koalaSleepy koala
Sleepy koala

..in het Rainforest Habitat, Port Douglas
4 mile4 mile
4 mile

's avonds in de koelte...mountainbiken op het 4 mile beach
Krabje in actieKrabje in actie
Krabje in actie

mini krabje op het strand
Crazy photoshootCrazy photoshoot
Crazy photoshoot

Met Zuid-koreaanse roommate

22nd May 2007

Great Barrier Reef; Great Experience!!!
Lieve Laura, Wat heb je er weer veel werk van gemaakt. We genieten steeds van jouw belevenissen, die je zo boeiend beschrijft, voorzien van schitterende foto's. Het is fantastisch dat je dit allemaal meemaakt, ondanks je moeite met de warmte. Geniet er nog lekker van, verder naar het zuiden, waar het hopenlijk wat koeler is. Een hele goede reis verder toegewenst! Veel liefs xxx
26th May 2007

Zo jaloers...
Lieve Laura, Ongelofelijk! Ieder bericht(je) bevat weer prachtige verhalen ( en foto's)! Daar kunnen wij ontzettend jaroers op worden! Hier in Slovenie was de winter streng. Alles begint nu langzaam te ontdooien en het is dus de hoogte tijd om de eindsprint te beginnen zodat onze camping weer netjes en gezellig is voor de eerste toeristen. Nou lieverd, we hebben geen flauw idee hoelang je nog heerlijk ronddwaald (we dachten dat je zo onderhand wel richting je Nederland zou terugkeren) maar wensen je natuurlijk nog veel plezier. En denk maar eens terug aan je twijfels aan je 'eigen kunnen' voor je vertrok...geheel onterecht! Super! Veel liefs van Max en Victoria
14th April 2010

www.askoi.nl
je reist wat af maar wat mooi zeg en die foto s prachtig gemaakt. groetjes sandra

Tot: 0.118s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 57; dbt: 0.0625s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb