Siskokset Ausseissa - osa 6: Full Moon Party

Published: September 6th 2007

BarbiautoBarbiautoBarbiauto

ja vasyneet barbit eli: Juomankaataja1, Larvi1, Larvi3 ja Juomankaataja2
Kosken laskua seuraavana paivana torstaina ahtauduttiin taas tavaroinemme Beach Shackin minibussiin ja hippikuski heitti meidat bussipysakille. Vetta satoi kaatamalla ja meidan tavarat kastui lapimariksi. Ja bussin kaartaessa paikalle kuka muukaan nousi kyydista kuin ikioma "suosikkikuskimme". Onnistuimme silti edelleen pysymaan matkassa Townsvilleen asti. Townsvillessa menimme viela paikallisbussilla terminaalille josta lahtivat Sunferries lautat Magnetic Islandille. Terminaali oli taynna muitakin reppureissaajia jotka olivat menossa taydenkuun bileisiin. Magnetic saarelle saavuttuamme otimme saaren oman paikallisbussin ja bussin ei tarvinnut pysahtya kuin X Base hostellilla silla koko lasti jai siina pois. Full Moon Partyt nimittain jarjestetaan joka kuukausi kyseisessa hostellissa taydenkuun aikaan perjantaina.

Torstai illan otimme rauhallisesti ja latasimme akkuja seuraavan paivan bileita varten. Perjantaina oli kaunis paiva ja lahdimme meri kajakeilla melomaan lahistolle. Alkuiltaa vietimme tyttojen kesken huoneessa goonia, vodkaa ja salmaria juoden. Meita oli Lehtisen siskokset ja adoptoitu sisko Paivi seka yksi uusi 32 vuotias suomituttavuus nimelta Hanna. Jossain vaiheessa ovelta kuului pahaentainen koputus ja sisaan tyontyi tupatarkastukseen pari isokokoista vartijanaista. Siella ei olisi saanut nauttia omia juomia, ja mehan jaatiin heti rysan paalta lasit kadessa kiinni. Siina sitten menetettiin salmarinjamat ja loppugooni mutta onneksi eivat loytaneet kokonaista taytta goonia mika oli kylla ihan niiden silmien alla mutta eivat vissiin huomanneet tai luulivat ettei
Fullmoon partyn prepartyFullmoon partyn prepartyFullmoon partyn preparty

juodaan tyttojen kesken goonia huoneessa
meilla nyt niin paljon voi olla. Lisaksi saastyi kaksosten Suomesta raahaama mansikkasiideripullo...huh! Vartijoiden poistuttua, uusi gooni auki ja bileet jatkuivat. Talla kertaa meille tosin oli hyvat varasuunnitelmat ja piilot tarkastajien varalle, joita ei kyllakaan enaa illan aikana ilmaantunut paikalle.

Lopulta suuntasimme itse bilepaikalle ja totesimme etta musiikki ei ollut oikein meidan makuun...aika reivimeininki. Tansiittiin jonkun aikaa yhdessa, mutta kaksoset meni nukkumaan jo yhden aikaan. Ma jain tanssimaan...Paka oli jossain miesjahdissa ja hanna joraili mun kanssa kunnes loysi jonkun sopon ranskalaisen. Ma jaksoin tanssia ja loppuillasta osallistuin dance battleen joittenki Kiiwien kanssa. Ne oli kyl huippuhyvia tanssimaan ja hauskaa oli! Kolmen aikoihin menin kuiteskin nukkumaan vaikka bileet ois jatkunu aamuviiteen.

Seuraavana aamuna herattiin kympilta ja aamiaisen jalkeen oli tarkotus lahtea snorklailemaan koralliriutalle. Kaytiin hakemassa vuokraamosta rapylat ja otettiin mun ja Teemun snorkkelit messiin ja mentiin lahirannalle. Paadyttiin kuitenkin vaan makoilemaan auringossa ja kuuntelemaan suomimusaa ja jarkyttamaan paivin kans ohikulkijoita laulamalla niita suomibiiseja kuorossa. se vesi naytti liian kylmalta eika ollut kovin urheilullinen olo. Sitapaitsi Snorkkelivuokraamon seta sano et siel oli tosi huono nakyvyys just sillon.

Illalla mentiin kavelemaan ja bongailemaan koaloita kun kaksoset eika Paivi olleet viela nahneet koaloita. Me loydettiinkin yksi sulonen otus koripallokentan viereisesta eukalyptuspuusta. Yksi
Fullmoon partyn prepartyFullmoon partyn prepartyFullmoon partyn preparty

Larvi 1 ja Larvi 2 eli Paka ja Hanna
paikallinen nainen jai jututtamaan meita siihen ja kertoi etta koululaiset oli antaneet sille nimeksi Bindi ja etta sen emo oli kuollut jokin aika sitten.

Meidan huoneeseen muutti sina paivana pari hassua brittipoikaa Justin Ja Winnie ja naurettiin mahat kippurassa niiden jutuille.

Sunnuntai aamuna meidan piti sitten chekata ulos ja lahtea jatkamaan matkaa. Paluulauttamatkalla Townsvilleen naimme valaan! Koko lautta pysahtyi sita varten ja katsoimme lumoutuneena kun se suoritti akrobaattihyppyja meresta.

Townsvillen terminaalille saavuttuamme hyvastelimme Paivin ja otimme paikallisbussin linja-auto asemalle josta lahti meidan Premier bussi Airlie Beachille.

Tot: 0.099s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.0653s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb