van Borroloola naar Adels grove

Oceania » Australia » Queensland » Croydon
May 19th 2010
Published: May 19th 2010

Zondag 16 may van Borroloola naar Barkley homestead gereden helaas konden we weer niet de weg rijden die we wouden.
dit was door de wegen waren bevloed met alle water die ze gehad hadden 4 week geleden ze hadden hier toen een cyclone(orkaan)
we moeten nu byna 900 km om rijden. jaja. deze weg was heel land heel veel kangaroos gezien ,eagles(adelaars) je noemt het maar ook drovers gezien brumbies noemen ze die hier die halen al het vee 1 of 2 keer per jaar echt heel uniek om dat te zien. zie fotos
helaas begon het halve wege te regenen s'nachts was het ook vies koud. Maandag de 17de naar Limmen national park gereden
allemaal zand zo 4wdrive door rivieren gereden echt een challenge. de campeer grnd noemen ze adels grove. het heeft geen electriciteit
zo donker om 6 uur gauw even wat eten gekookt en om zeven uur zaten we binnen in de camper want de muggen waren klote.
Ik nog de film Avatar op de computer zo we besloten om deze te bekijken wat was wel mooi.de park was echt heel mooi veel vogels en ander wildlife.
18 mei zijn we vanaf Adels grove naar Karumba gereden aan de Gulf van carpentaria een heel leuk plaatsje echt voor vissers.

007007
007

road train 55meter

Tot: 0.067s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0373s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb