Across the Endless Outback

September 18th 2012
Published: June 16th 2017

Geo: -19.6012, 133.445

After a semi-comfortable night in the half empty backpackers class we stopped for a couple of unnecessary hours at Katherine to visit the local Gorge. After a short hike through the scorching heat to the advertised lookout I decided to keep my camera in the pocket... 😉
Anyway, we finally arrived at 6PM in Darwin after having crossed hundreds of miles of bushland.

Nachdem ich mir in der halbwegs comfortablen Backpackers Klasse die Nacht um die Ohren geschlagen hatte, hielten wir fuer ein paar unnoetige Stunden in Katherine um die lokale Schlucht zu besichtigen. Nach einer kurzen Wanderung durch die Mittagshitze zum Aussichtspunkt entschied ich mich, die Kamera lieber in der Tasche zu lassen... 😉
Nachdem wir hunderte von Kilometern Buschland durchfahren hatten, kamen wir dann endlich um 18 Uhr in Darwin an.

Tot: 0.04s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0184s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb