We're home again!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Northern Territory » Darwin
December 17th 2007
Published: December 17th 2007
Edit Blog Post

Hallo!

Even een kort berichtje.. We zijn weer thuis!

Ik ben vrijdagochtend 4.30 aangekomen. Vluchten waren allemaal goed gegaan, duurde wel erg lang, want ik kon niet slapen. Het was wel even weer wennen hier, 34 graden ipv 0, links rijden, etc.. Ik herkende sommige stukken van het dorp niet meer, omdat ze bij hebben gebouwd haha. Gelukkig was ik na een dagje wel weer gewend. Vrijdagavond ben ik met 2 anderen gaan kerstshoppen, daarna uiteten geweest bij Fasta Pasta, erg lekker!! Op zaterdag heb ik de kerstboom op gezet, en de kerstversieringen opgehangen, kadootjes ingepakt en onder de boom gelegd. Alles was klaar voor bob zijn thuiskomst!
Zondagochtend ben ik naar het vliegveld gegaan om Bob op te halen. Ik moest wel 2 uur wachten, omdat ze met al hun tassen door de douane moesten. Toen kwam de priester van het leger ook nog even hallo zeggen en vragen op wie ik aant wachten was enzo. En toen eindelijk ging de deur open en daar kwam bob! Eindelijk! Daarna zijn we lekker naar huis gegaan, heerlijk om hem weer veilig thuis te hebben!
's Avonds zijn we uit eten geweest, naar Hog's Breath. Daarna wilden we naar bed gaan, maar we waren helemaal niet moe (allebei last van een jetlag). We zijn heel de nacht opgebleven en uiteindelijk pas om 5uur gaan slapen! En Bob moest de volgende ochtend wel werken haha, dus in totaal 2 uurtjes geslapen. Wat tot gevolg had dat we gisterenavond al om 8uur in slaap vielen op de bank!
Vandaag moet Bob nog werken, en daarna lekker vakantie tot begin Feb.

Bij deze iedereen alvast een Merry Xmas and a Happy New Year!!

Liefs, Petra & Bob

Advertisement



19th December 2007

Enjoy your holyday and have a good flight to Port Douglas for the Christmas days! Back to Darwin after Xmas will be a long way when you have to drive your car and boat back again. Three days in the car! Take care! XXX Mum and Dad (hihi...strange words!)
19th December 2007

whoeiii
haaai, jij ook fijne feestdagen en gelukkigst nieuwjaar en ook een hele fijne vakantie =D
27th December 2007

best wishes
Hello Petra and Bob. We want to wish you a great time together for this hollyday and te best wishes and love and happiness in the new year. Write you soon. Agnes and the other Dankootjes

Tot: 0.075s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb