kävelyreissu

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kogarah
April 14th 2006
Published: April 15th 2006

ei ollu taas oikein mitään suunnitelmia tälle päivälle. aamu hengailtiin kotona ja katottiin telkkaria. Sit päätettiin lähtee tutustumaan lähiseutuun kävelten, ku ei oo sitä vielä tehty ja kuulin, että tässä lähellä pitäs olla rantakin. Kartasta katottiin, että sinne ei oo matka eikä mikään. Käveltiin sit vaan meneen ja kyllähän me vettä löydettiin reilun tunnin päästä. heh! tytöt oli ehkä vetänny taas vähän ohi.. mut eihän se haittaa,ku vettä kuitenki löydettiin. Sit mentiin KFC:hen syömään popcornikanaa. nami! ja jälkkäriks mäkkäristä McFlurryt. 😊 jakso sit kävellä takas kotiinki. Palkinnoks tästä mahtavasta reissusta sain kaks isoo vesirakkoo päkiään eli saa nähdä kykeneekö sitä huomenna tekemään mitään. Ei ainakaan mitään kovin pitiä reissua. Ja rakot johtu mun flipflopeista, mut pakko ne oli laittaa, ku rikoin ne sandaalini siellä delfiiniristeilyllä... 😞
Meitä alko oikeesti ottaan jo päästä, ku autoilijat tööttäili meille koko ajan. Luulis, että täällä ihmiset on tottunu minihameissa käveleviin tyttöihin, mutta eikai näiltäkään pojilta voi liikaa oottaa...

Tot: 0.133s; Tpl: 0.019s; cc: 14; qc: 46; dbt: 0.0935s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb