viiminen työpäivä leikkurissa :(


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 23rd 2006
Published: March 23rd 2006
Edit Blog Post

kylläpäs on ikävä päivä, kun mä en enää sit pääse leikkuriin. Minnalla ois vielä viikko tiedossa, mut mä joudun päikille ja sit ihan muualle sairaalaan.. todella tylsää!
Noh tänään ei ollu mikään hirvee äksöni päivä. Menin kattoon rintaimplantin vaihtoa ja sit siinä samalla sille naiselle laitettiin jotain ainetta poskiinki. Jessica (mua vuoden vanhempi sairaanhoitaja) anto mun letkuttaa seuraavan potilaan litkuja, mut siinä tais olla kaikki mitä mä leikkaussalissa sain tehd. Niin pitää sen naisen jalkoja, ku siirrettiin se siinä sängyssä. Seurasin sitä naista heräämöön. Afu otti sen vastaan ja teki ensimmäiset tarkkailut. sen jälkeen mä sain tarkkailla sitä naista muutaman tunnin. Ainut, että Afu kävi mun kaa letkuttamassa ja sit vaihtamassa ne letkut. Lounaan jälkeen pääsin taas Mama Trishin mukaan. 😊 se mun kaa kävi läpi viel kerran ne lomakkeet ja pca:n (kipulääkityslaite potilaalle). Oli todella mukavaa! sit Julie lähetti mut todella aikasin jo kotiin. Francis (heräämön johtaja) oli aivan ihmeissään, että miten mä nyt jo lähden. noh, ens viikolla nähdään. Ei nähdä, ku mä meen päikille. no tuun sua sinne kattoon.. heh! on ne niin mukavia täällä!!!
Minna oli tänään saannu oikein touhata.. se oli ohajannu potilaita vaatteiten vaihtoon ja näyttäny niille petipaikan. 😊 siitä tulee viel ylihyvä hoitsu! :D kyllä me osataan!
Sit päätettiin lähtee tsekkaan Burwoodin Westfield (ostoskeskus). Noh siellä oli alennusmyynnit, niin pitihän sitä vähän taas tehdä kaikki löytöjä. Kuten Poncho 2,5dollaria.. 😉
Kotona oltiin vasta puolkymmenen. oli vähän väsynnyttä porukkaa! kahteentoista jakso valvoo ja sit simahti ihan täysin..

Advertisement



Tot: 0.14s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.1107s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb