Wakeboarding at Hawkesbury river


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Blue Mountains
April 6th 2011
Published: April 6th 2011
Edit Blog Post

I weekenden 4-5 April var Mikkel, Martin og jeg på wakeboard/vandskitur med universitetet. Vi var cirka 40 studerende der havde sagt ja til dette fantastiske tilbud. Hawkesbury river ligger ca. 100 km. væk fra Sydney i nærheden af Blue Mountains. Omgivelserne var helt fantastiske, der var træklædte bjerge ovarlt. Jeg havde aldrig prøvet at stå på wakeboard før, så det var spændende om jeg kunne finde ud af det. Universitetet har to både som tog os ud fra solopgang til solnedgang både lørdag og søndag. Vi fik hver ca. 4 ture om dagen, hver på en varighed af 10 minutter. Dette var også mere end nok til at jeg her mandag og tirsdag har været øm i samtlige muskler i kroppen, især ryggen. Det til trods var det meget meget sjovt, vejret var godt og vi havde det alle sjovt sammen. Lørdag aften var der en stor barbecue med grillspyd, rejer, bøffer, pølser, hvidløgsbrød, salat og hjemmelavet kold kartoffelsalat. Mmmm (-; Søndag eftermiddag spændte de tre ringe efter en af bådene, her lå man så og blev kastet fra side til side. Vi var også henne og lave noget "cliff jumping", altså springe fra klipper ned i vandet. Jeg må indrømme at jeg var lidt bange for at hoppe de 6-7 meter ned i det stille vand, jeg hoppede heldigvis ikke først og der var vidst rigeligt dybt.


Additional photos below
Photos: 46, Displayed: 22


Advertisement



Tot: 0.113s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.06s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb