Afslapning i Cleveland

North America » United States » Ohio » Cleveland
January 24th 2008
Published: January 25th 2008

Hi everybody!

Saa sidder vi i varmen paa 3. sal paa Scarborough Rd. 3075 i Cleveland, Ohio.
Det er MEGET koldt udenfor, saa temperaturmaessigt tror vi ikke vi har det bedre end jer! Men paa alle andre omraader er vi klart overlegne.. HAHA!
Tiden i Cleveland flyver afsted - vi nyder virkeligt at slappe af, og staa tidligt op... om eftermiddagen vel at maerke!
Saa sent som i gaar, var vi i Quicken Loans Arena og se NBA Basket - Cleveland Cavaliers vs. Washington Wizards (ca. 18.000 smalfede amerikanske tilskuere). Det var en meget taet kamp, 121-86 til vores hold (The Cavs), med LeBron James som altoverskyggende stjerne! Meget sjovt at opleve den underholdningsvaerdi i amerikansk showbizz sport.
Tidligere paa dagen besoegte vi Rock'n'Roll Hall of Fame, som er Clevelands stoerste og eneste turistattraktion. Det var imponerende, isaer hvis man hedder Peter Offersen, eller bare er godt og grundigt inde i Rock'n'Roll-verdenen.

Ellers har turen indtil nu vaeret rigtig spaendende, men vi kan maerke at vi er ved at vare maette mht. store sevaerdigheder. Derfor er det godt at faa et lille afbraek fra det hele her i Cleveland.

In God we trust! - And he blesses America!

- Jeppe, Michael og Peter

Tot: 0.057s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0335s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb