Storby og shopping

North America » United States » New York
August 7th 2015
Published: June 22nd 2017

Geo: 40.751, -73.9372

Vi ankom NY fredag ettermiddag. Vi reiste med tbane til newport for å shoppe litt nye klær da koffertinnholdet ikke akkurat luktet blomster. Ble egentlig ikke så mye shopping på noen av oss da dollaren er høy og ting er slett ikke billig, samt at å kjøpe sommertøy nå ikke fristet - så det ble bare noen underbukser. På vei tilbake ramla vi innom en mexicansk taco-restaurant - Carta Azul - på 7 av 14 st - hvor vi spiste vårt livs beste taco. Garantert gjenbesøk dersom vi dumper innom NY en annen gang. Tidlig i seng.

Sto opp tidlig lørdag morgen. Tok tbane til central park og leide sykler. Vi syklet 54 km og var ute 5-6 timer. En fantastisk måte å se byen på. Tilbake på hotellet fikk vi beskjed om at fly var forsinka 8 timer og ikke ville gå før 0630 søndag morgen. Etter å ha diskutert hva vi gjør nå fant vi ut at vi drar på show - spiser middag og reiser sent ut på flyplass. Vi gjorde så.

Tot: 0.223s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.1174s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb