Nieuwe plannen


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York
August 23rd 2004
Published: August 23rd 2004
Edit Blog Post

Harley weekendHarley weekendHarley weekend

Toevallig was er een Harley weekend toen ik in Buffalo was
Ik zit nu in Buffalo. Ben vrijdag in Portland op de bus gestapt (de Greyhound bus inderdaad) en weer via Boston ben ik hiernaartoe gereisd. Goed hostel waar ik nu in zit, in het midden van de stad. En Buffalo ligt vlakbij de Niagara watervallen, waar ik voor kwam. Daar ben ik dan ook geweest op zondag. Eerst aan de Amerikaanse kant alles goed bekeken en de Maid of the Mist gedaan (de boot die vlakbij de waterval komt). Daarna over de brug naar de Canadese kant (zonder problemen). Daar was het uitzicht nog mooier, zeker ook toen 's avonds de lichten aan gingen. En na het vuurwerk ben ik weer op de bus gestapt naar Buffalo. Vandaag heb ik een beetje rondgelopen in de stad waar eigenlijk voor de rest weinig te doen is (van het weekend was er wel een Harley Davidson event, erg gaaf). Ik ben intussen aan m'n derde boek bezig, dus wanneer ik zoals vandaag niet zo veel te doen heb zoek ik 'n bankje op en lees ik een tijdje.
Vandaag ook m'n busticket naar de volgende stad gekocht. Chicago, waarnaar ik dus morgen vertrek en overmorgen aankom.
Ik heb dus toch besloten om de
Niagara WatervallenNiagara WatervallenNiagara Watervallen

Ik voor de watervallen, nog half nat van de boottocht.
vakantie in te korten. De tip over het vervoeren van auto's had ik zelf ook al gehad en verder naar gezocht. In principe lost het niet het probleem op. Je moet die auto's toch in een bepaalde tijd van de ene plaats naar de andere brengen en je houdt niet veel ruimte over. In principe is het niet veel anders dan de bus, behalve dat het iets goedkoper zal zijn. Dus misschien dat ik dat later nog doe. Hier vanaf Buffalo kan het in ieder geval niet.
Een auto kopen in Canada is ook niet echt meer een optie en niet registreren en de risico nemen zeker niet, want zonder registratie heb je geen kentekenplaat.
Dus ik ga gewoon nog een tijdje de grote steden hier bezoeken en van m'n vakantie genieten.
M'n telefoon doet het trouwens inderdaad niet. M'n mobiel kan het tri-band systeem wat ze hier hebben niet aan, dus behalve voor opslaan van nummers (en de spelletjes 😉 heb ik er niks aan, maar dat had ik al verwacht.
Dit was voorlopig weer m'n verhaal 😊 Volgende update waarschijnlijk vanuit Chicago

Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0391s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb