Ankomst


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
February 2nd 2006
Published: February 4th 2006
Edit Blog Post

Nu er klokken 9:54 (lokal tid) og det er min foerste dag i New York. Har fundet et ret laekkert hostel og bord paa vaerelse med 3 andre danskere og to amerikanere (tror jeg nok). Den ene hedder Lotte og laeser til laege og skal vaere i New York i 5 uger. Hun har fri her i weekenden saa tror vi finder ud af noget sammen.
Maa sige at jeg har haft en god start, kom med det rigtige fly, fik vinduesplads, fandt min baggage og derefter fik jeg paa en eller anden maade booket mig selv til en "dele-bus" fra lufthavnen og direkte til Hostelet og til den favorable pris af 20 dollars.
Nu maa jeg saa se hvad jeg faar denne fantastiske dag med blaa himmel til at gaa med. Overvejer at begive mig ud og proeve metroen men er selvfoelgelig lidt risci med min stedsans😉


Advertisement



Tot: 0.148s; Tpl: 0.011s; cc: 16; qc: 77; dbt: 0.0786s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb