Dag VAN vertrek [deel 3]

Published: May 27th 2012

Dag VAN vertrek

De vlucht verloopt rustig, stoelen zijn niet echt heel Economy COMFORT waardoor het lastig is om een lekker tukkie te kunnen doen. Wat ook niet helpt is dat er een zeer energiek kindje in het toestel zit die continu het bereik van haar stembanden aan het testen is en daarna gilt op een Teletubbie –wijze “oh oh…”! @#%!&(MISSING)*/. De crew van Delta Airlines is wel echt heel vriendelijk.

Dan uiteindelijk eerder dan verwacht komen we aan Newark, NY (15:27 uur PM Local time). Helaas is er net een vlucht van Lufthansa aangekomen (net voor ons), waardoor we minimaal 5 rijen dik moeten wachten om door de douane check te komen. Niels raakt geïrriteerd over het feit dat er verhoudingsgewijs te weinig balies open zijn t.o.v. het aantal reizigers wat staat te wachten. Ik geef aan dat dit elke keer zo is, dus waarom zou het deze keer anders zijn? Hmmm… ik geloof alleen dat deze mededeling hem niet veel vrolijker maakt…

Gelukkig hebben we een aardige vrouwelijke douanier en lijkt alles daarna prima te verlopen. Onze koffers zijn zelfs allebei gearriveerd, wat ook altijd wel fijn is J. We nemen de Air Train naar P2 – en de shuttle naar Alamo Rental Cars, om vervolgens met onze huurauto (Nissan Rogue white) richting Middletown, NY te rijden en de komende 2 dagen door te brengen met de Foster family.

Tot: 0.045s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 23; dbt: 0.0218s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1018.6kb