Hawaii day 22

North America » United States » Hawaii » Kaua'i
February 23rd 2013
Published: February 25th 2013

Stadig træt og brugt i kroppen efter hike, stod den på en båd tur ud til napali coast, så vi kunne se de berømte klipper, der skulle også snorkles. På vejen ud til havnen regnede det og vi krydsede fingere for, at det ville holde op, og sørme så om ikke regnen holdt op, da vi kom til havnen, vi underskrev nogle papire på, at selskabet vi sejlede med ikke stod til ansvar, hvis der skete os noget og så var det ellers afsted, men der var sket en fejl, så dette var bare en tur ud og se klipperne, hvilket også var grunden til, at vi tog denne tur, men snorklingen var ikke en del af det. Dog gjorde det ikke noget, da min krop ikke var meget værd 😊

På vejen derud stødte vi ind i en grupper delfiner, det var første gang i mit liv, at jeg så en delfin og her var der en hel flok. de svømmede omkring 2-5m fra båden og nogle af dem begyndte, at hoppe og vende sig i luften, et fantastisk syn.

Mens vi sejlede langs den 17mile hvide sandstrand fortalte vores kaptajn, at de havde fået besked på, at holde udkig efter hende som havde prøvet, at svømme over den flash flood, så ramte en kendt hiking trail, da hun muligvis var blevet skyllet ud i havet, han fortalte også at den hike, var den sværeste i området og syntes den skulle lukkes, når vejret var så dårligt, som det var dagen før.

Vinden tog til mens vi sejlede bølgerne kom op i 8fods højde, vores kaptajn. besluttede at vi ikke tog ud til napali klipperne, da det ville være for farligt. klipperne og landskabet vi havde set indtil da, var flot og man følte sig lille. men vi ville gerne havde set de klipper da de kendetegner Kauai. så nu sætter vi vores lid til helikopterturen 😊

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0279s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb