goodbye


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Georgia » Loganville
August 11th 2010
Published: August 12th 2010
Edit Blog Post

De laatste dag van mijn VS avontuur is aangebroken. Ik zit met gemengde gevoelens op de bank. Aan de ene kant zie ik uit naar mijn eigen huisje en al mijn vrienden en familie weer te zien. Maar ik weet dat ik mijn familie hier heel erg zal missen. Gisteravond hadden ze een afscheidsfeestje georganiseerd. Iedereen van de base was er plus een familie van de kerk die mij regelmatig naar de kerk brachten. Het was echt zo lief: iedereen had een bemoedigend woord voor me en sprak zijn/haar waardering uit. Het was zo goed om te horen dat iedereen mijn komst hier echt gewaardeerd heeft en dat ik niet alleen veel voor de base betekent heb, maar dat ik ook voor mensen persoonlijk veel betekent heb. Zelf had ik me dat niet gerealiseerd, maar het is zo goed om te horen! Omgekeerd heb ik zoveel van iedereen geleerd en heeft iedereen op zijn/haar eigen manier mijn leven veranderd. Ik ben zoveel van deze mensen gaan houden en het doet pijn in mijn hart om afscheid te nemen. Het zal zo ontzettend wennen zijn om weer thuis te zijn en mijn leven weer op te pakken en vooral zal het wennen zijn om weer 'alleen' te wonen. Ik heb hier voor bijna 3 maanden constant mensen om me heen gehad en soms wat het frustrerend, maar meestal vond ik het heerlijk om te weten dat er altijd iemand aanwezig was. Gisteren had ik geen honger vanwege de emoties, maar vandaag voel ik me letterlijk niet lekker in mijn maag. Nieuwe mensen ontmoeten is geweldig, maar afscheid nemen is altijd moeilijk.

Morgen vlieg ik om 17.20 vanuit Atlanta. 4 mensen zullen mij naar het vliegveld brengen, echt geweldig dat ze dat voor me over hebben! Ik zal de volgende dag om 8.15 in Nederland arriveren, waar mijn moeder en (irri)tante Karleen mij op zullen halen. Het tijdsverschil is 6 uur, dus als ik in Nederland aankom zal het voor mij nacht zijn, dus mijn jetleg zal behoorlijk zijn.

Lieve vrienden en familie. Zodra is van mijn jetleg genezen ben zal ik iedereen opzoeken en praten we uitgebreid verder en zal ik alle verhalen en foto's delen! En eerlijk waar: ik zie er echt naar uit om jullie weer te zien!

Liefs Maud

Advertisement



Tot: 0.12s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0878s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb