Maten i staterna.

North America » United States » Colorado » Durango
July 25th 2014
Published: July 25th 2014

Så maten i usa är så dålig som dom säger. Kul att bara gå på Walmart och se vad det finns för något. Mycket kakor, chips och saker med smörsmak på.

Till frukost är det nån blandning av amerikanskt och engelskt. Baegels med jordnötssmör. Tog dock med mig en tub kaviar så äter med smör och kaviar på mina istället. Bara Paul än så länge som vågat smaka kaviar. 😊 Saltlakrits var inte heller nån favorit hos folket här. Polkagrisarna gick dock åt fort.

Till lunch äter vi smörgåsar. Sen middagarna har varit riktigt bra. Gör middag från våra länder. Så igår bjöd jag och Paul på tysk schnitzel. Då vi hade svensk middag blev det flygande jakob. Riktigt uppskattat. Annars har det varit japanskt och austazeelisk barbecue. (austrailen och nya zeeland). Får se när det blir amerikansk middag. Låter som det kan bli hamburgare då.

Tot: 0.188s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 48; dbt: 0.0809s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb