premier jour

July 27th 2009
Published: July 27th 2009

in french :

Après 15 heures de voyage, et une nuit décalée mais réparatrice dans un hotel à Denver, nous attendons avec impatience le moment de prendre possession de notre RV : recreationnal Vehicule. Ce camping car taille US (c'est-à-dire taille maxi) dans lequel nous allons passer 4 semaines dans les grands espaces de l'ouest américain.
il est donc 8h à Denver, heure locale, et 16h à Paris. Lucile a mis sa montre à l'heure locale : d'abord Chicago, puis Denver (1h de décalage). Félix est à l'heure de Denver, et Nathalie a gardé l'heure de Paris.
Quant à Jérôme et Théo, ils ne cessent de demander l'heure à tout le monde.

en anglais:

After a journey of 15 hours, and a reparing night in a Denver hotel, we are waiting for the pick up time of our RV, in which we are going to spend 4 weeks in the American west spaces.

So, it is 8 am in Denver, when it is 4 pm in Paris. Lucile has the local time : first Chicago, then Denver. Felix has local time, and Nathalie kept Paris time. Theo and Jerome keep asking the time.

29th July 2009

Traveler
Ow...I like riding in a motorbike that it doesnt matter to me how much time I spent on riding...Because all the time I enjoy myself riding in a bike.

Tot: 0.14s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.1024s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb