Toch nieuws uit Amerika!!!

North America » United States » Colorado » Boulder
August 2nd 2009
Published: August 2nd 2009

Hoi allemaal,

We dachten: we zullen toch maar een foto van onze SUPERCAMPER op de blog zetten dus hier is hij!!! Mooi hè!
We zijn (nadat we Enya en Una hadden afgezet aan het vliegtuig) met de Greyhoundbus naar Denver gereden - 33 uur op de bus 2 nachten en 1 dag = lang, korte stops, geen fatsoenlijk eten en de laatste nacht geen toilet behalve vieze op de bus... geen aanrader... maar wel EEN ERVARING! 😉))
In Denver niet echt een auto gevonden, dan de bergen in getrokken, een lieve Nederlander Lex tegengekomen die een camper wist staan in Black Hawk, hij heeft ons dan geholpen (lees Veel moeten rondrijden om verzekering en papieren in orde te krijgen) Een hele dikke merci Lex!!!
Ondertussen zijn we in Boulder nadat we een paar garage-stops hebben gedaan, zelfs gecampeerd aan een garage in Nederland (in Colorado welteverstaan)
Morgen nieuwe banden op onze camper en een check van alle water en gasleidingen en dan vertrekken we echt, onze route is erg aangepast geworden want grote afstanden en te hoog in de bergen (alti-tude problemen 😉)) zijn geen opties meer, we gaan het rustig aandoen en zullen zien hoe ver we geraken... En toch zijn we heel trots op onze SUPERCAMPER!
Ook foto van chipmunks en van rivier aan ons kampeerplekje...

Dikke knuffel,

Lie(f)s en Ann

3rd August 2009

wow!
jullie zien er goed uit!! kheb al zin om weer mee te gaan ;) en het heeft een bad?! waar waren die chipmunks? xxx
18th April 2012

Tot: 0.038s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0204s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb