Klaar voor vertrek!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » California » Los Angeles
August 16th 2008
Published: August 16th 2008
Edit Blog Post

Dag frientjes!
Nog eventjes en ik stap in het vliegtuig naar Los Angeles! Wanneer de kindjes terug voor de eerste keer naar school gaan zit ik op het vliegtuig onderweg naar mijn grote avontuur. Voor degenen die het nog niet wisten: ik ga 14 maanden werken aan de University of Southern California in het Norris Comprehensive Cancer Center waar men onderzoek doet over therapeutische vaccinatie tegen o.a. baarmoederhalskanker bij de vrouw. Dit soort van kanker is namelijk sterk verwant aan mijn specialiteit, het equine sarcoïd (dit is een vorm van huidkanker bij paarden). Ik hoop dus heel wat te kunnen opsteken zodat ikzelf aan een vaccin tegen deze ziekte kan werken! Naast het feit dat dit labo één van de beste ter wereld is om dit onderzoek te kunnen doen, is L.A. zelf natuurlijk ook de moeite! Altijd goed weer, prachtige natuur, vriendelijke mensen en ga zo maar door! Maar daar zal ik jullie binnenkort zeker meer kunnen over vertellen!


Advertisement



Tot: 0.05s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0273s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb