Godt nytt aar!! :)

North America » United States » California » Los Angeles
January 3rd 2008
Published: January 3rd 2008

Hallo!!!

Da er det vel paa tide med foerste oppdatering fra den herlige turen vaar!
Saa langt har vel egentlig det meste gaatt alt annet enn planlagt, men vi har funnet ut at vi naa gjoer unna alt som kan gaa galt, ogsaa blir resten av turen bare fryd og gammen.. 😉

Turen gikk flott helt fra Oslo og til Heathrow.. Da begynte problemene... Etter en enormt lang koe for sikkerhetskontroll, rakk vi akkurat frem til innsjekkingsskranken i tide. Dama bak skranken etterlyste billettene, som vi trodde var elektroniske, og da var moroa i gang.. Det viste seg at Kilroy hadde tulla med billettene vaare, og vi hadde altsaa ingen billett til LA i papirform.. Dermed fikk vi ikke vaere med flyet, og vi stod rimelig frustrerte igjen paa Heathrow-helvetet! Til slutt ble det til at vi kjoepte nye billetter (som Kilroy naa pent skal faa erstatte), og Heathrow-dama syntes saa synd paa oss at da ble det Business Class fra London til Washington gitt!! :D Veldig fornoeyde helt til de hadde mista bagasjen vaar i Washington..
Heldigvis dukka den opp da vi ankom LA, og 9 timer senere enn planlagt kom vi frem til den amerikanske droemmen...

Nyttaarsaften ble ikke helt som planlagt akkurat. Var ganske stressa paa grunn av billett-tullet til Kilroy, saa vi proevde aa fikse opp i det. Ble faktisk invitert paa en fest i Beverly Hills, men det ble det ikke noe av.. Det ble til slutt ikke saa mye av noenting paa nyttaarsaften.. Vi sovna!!! Hehe.. Saa dere som kjenner oss vet at da maa vi ha vaert bra slitne, noe vi ogsaa var, vi var helt oedelagte!

Resten av tiden i LA ble brukt til aa utforske Hollywood, fikk selvfoelgelig med oss Walk of Fame, Chinese Garden, en herlig 2timers limo-tur for aa se paa "husa" til kjendisene, og ellers vandra vi litt rundt og fikk med oss Rodeo Drive, Melrose Avenue, Santa Monica Blvd osv..

Totalt sett ble vi vel egentlig litt skuffa over LA, var langt fra saa fint og flott som vi hadde sett for oss. Samtidig var det nesten ikke noe julepynt og heller ingen nyttaarsraketter (vi vaakna til det c.. 😉 )
Naa er vi i Mexico city, skal vaere her i 2 dager til, enorm by, og litt kaldt, men kommer mer om det senere!!

sister looovesister looove
sister looove

inne i den herlige limo´n
Hollywood..Hollywood..
Hollywood..

Walk of fame var egentlig ganske skuffende.. Lite glamoroest!

4th January 2008

Gratulerer med 1.etappe :-)
Godt å vite de no er på plass i Mexico City. Kanskje greit å ha måtte ordna opp i ein del tull allereie i starten. Ei erfaring å ha med seg det også, sjølv om det er som med mange andre erfaringar: Det skulle ein gjerne ha vore foruten. Håper rot med billettar o.l. er ei sagablott no. Kos dykk masse jenter! God klem frå mamma Unni

Hei:)
Så kjip start på turen, men det virker som at det årner seg for snille jenter uansett, så jeg har fortsatt trua på at dere kommer helskinna gjennom turen;) LINDA: Hvordan kunne du forlate LA når our girl Britney er innlagt på sykehus og trenger vår støtte mer enn noensinne!! Anyways... ha det gøy og fortsett med bra oppdateringer!!:) Løvv

Godt nytt år!!!
Hahah...måtte le litt her. Ser dere for meg... Bra alt ordna seg så bra til slutt! Førsteklasse å greier...det er ikke dårlig! Ser nå ut som humøret er i behold, selv om jeg må si Lindas smil med kaffen i hånda var noe anstrengt;) Kooos dere masse videre. Gleder meg til ny oppdatering!!! Klem
5th January 2008

Shit! Så kjedelig med billett tull! Men nå kan det bare gå en vei! Lykke til i Costa Rica- te amo! Savner deg Lindus!
5th January 2008

Heeeei dokke to:) so utruli kjekt å høyre om kossn dokke har det!!etter tull i starten (og ja som dokke seie, satsa på alle sånne kjipe greier e unnagjort...) so gjenstår det no berre fryd og gammen!! business class må no ha vert et godt plaster på såret iallfall;) men dokke, pass på, vilde hakje den beste track record'en når det gjelde feks ndg å bli utsatt for innbrudd..hehe;) synd dokke blei litt skuffa over L.A., men tippa dokke e glade for å ha vert der likevel! gleeeeda meg t å høyre endå meir:) stooooor klem
6th January 2008

Hehe... Ja, er egentlig litt spent paa hvor lenge det gaar foer vi mister noe eller noe blir stjaalet.. Det maa jo bare skje det, med min flaks.. ;) Heldigvis har saant gaatt knirkefritt saa langt! :)

Britney!
Helleu!! Godt nytt aar !!ja si det.. var vel heller daarlig gjort av meg, men sjekka at hun klarte seg fint foerst da, sa da tok jeg sjansen paa at det gikk greit anyways.. :) love love

Godt nyttaar!!!
Hørtes ut som et mas om de billettene, men å få en førsteklasses tur etterpå tror jeg kuret den skuffelsen..;) Det er bra at det har ordnet seg for dere m billettene igjen.. Kos dere masse videre..Gleder meg til å lese mer her og se på bildene deres..Stor klem..

pizza-pizz
herremann, blir litt sjalu på den lille pizzabiten...... æ vil au ha!!! tar dere med en te Rio???
8th January 2008

Godt nytt år jenter!!!
Hei snupplurer. Var ikke noe nytt fenomen at Kilroy tuller med billettene.. Samme skjedde med oss i Sidney og det samme skjedde med bagasjen vår da vi endelig kom til Brisbane..hehe Må være forberedt på slike ting ja. Ut i fra reiseruten deres så ser jeg at dere akkurat har ankommet til Costa Rica. En smule misunnelig må jeg si. Jeg har vært 6 dager på hyttetur oppe i fjellheimen. Enorme snømengder. Litt kontraster kan jeg tenke meg. På mandag er det Rigatur med jentene. Kos dere videre.. Ble litt mer enn en kommentar det her.. klem
11th January 2008

Saapass..
Saa du har hatt problemer du og ja.. Heldigvis har det ikke vaert noe mer tull da, dem la seg ganske saa flate og skal betale tilbake billetten som vi maatte kjoepe ny.. Haaper dere har det fantastisk bra paa Rigatur!! Jeg er lett med neste gang. ;)
13th January 2008

hei på dere "over there".
Følger med dere på bloggen, kjempeartig. Ser at alt går forholdsvis bra. Håper vi får se flere bilder snart, og stå på jenter. Dette blir en spenstig tur, og husk, pass godt på hverandre...pappa`n til Linda.
15th January 2008

Hallo pappa!! Det kommer flere bilder etterhvert, vi har hatt litt problemer med aa faa lagt ut bilder paa stedene vi har vaert i Costa Rica, saa vi satser paa aa faa lagt ut bilder naar vi kommer til Brasil :) Vi passer godt paa hverandre vettu, saa trenger ikke bekymre deg der ;) stooor klems!
18th January 2008

Hei på dokk.
Hei på dokk. Det var kjempearti å lese om alle opplevelsene dokkes i Mexico og Costa Rica. Dere er virkelig to "spreke" jenter. Fikk følelsen av å oppleve litt av turen jeg også. Gleder meg til å høre mer om oppholdet i Brasil. "Tenki mytji på dokk". Pass på hverandre. Stoooor klem fra mamma`n te Linda.

Tot: 0.048s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0273s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb