5 Los Angeles

Published: July 11th 2009

Los Angeles var en stor by. 11 mio. indbyggere, inklusive forstadrne, så den størrelsesmæssigt mindede om en metropol som Paris, bortset fra, at L.A. stort set er 99% beton. Der er ingen dedikerede offentlige transportsystmer, så den måde man krydser de 100km i diamater (faktisk tæt på, horisontalt set), som byen areal-mæssigt fylder, er via. bil. Vi nåede trods alt, at se alle tre strande: Santa Monica, Malibou Beach og Muscle Beach, selvom et enkelt besøg ved én af strandene krævede, at man afsatte ca. 3 timers kørsel, selvom det kun lå 20km fra hotellet. Derudover spiste vi ved en "Forest Gump" inspireret restaurent ved Santa Monica Beach. Vi så også Wall of fame, Micheal Jackson´s Memorial og meget mere...

Michael Jackson Memorial, ScreenMichael Jackson Memorial, Screen
Michael Jackson Memorial, Screen

Der stod mange folk, som blev ved med at tage billeder af dette..
Bubba GumpBubba Gump
Bubba Gump

Den "Forest Gump" inspirerede restaurent.
Muscle BeachMuscle Beach
Muscle Beach

Dennis og Kenni ved at komme til undsætning. (Joke)
Muscle Beach, PelicanMuscle Beach, Pelican
Muscle Beach, Pelican

Vi kom meget taet paa en pelikan. Saa taet vi nu turde, da dens naeb saa meget kraftigt ud.

Tot: 0.071s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0353s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb