Afscheid...


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Arizona » Sonoita
January 13th 2011
Published: January 23rd 2011
Edit Blog Post

Hier zit de eerste driedaagse workshop erop, Danielle is een uurtje geleden vertrokken en mijn taxi komt over 2 uur om me naar de nieuwe B&B te brengen. Morgen ga ik dan Linda ontmoeten! Het is echt een onbeschrijflijke ervaring geweest tot nu toe, ik heb er gewoon geen woorden voor. Ook niet voor de schoonheid van de omgeving hier, je wordt er gewoon stil van... Daar komt nog bij dat ik alles hier in het engels ervaar en het vertalen ervan een actieve linkerhersenhelft vereist. Maar die is even op vakantie ;-) Nu dus alleen even een paar foto's.


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

Danielle & ikDanielle & ik
Danielle & ik

Karen van Xanadu wilde graag een foto van ons beiden bij de jeep... Bij dezen dus :-P


Tot: 0.122s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0917s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb