Voorlopig de laatste dagen van grote steden...

North America » United States » Arizona » Scottsdale
August 27th 2009
Published: August 28th 2009

Hallo allemaal, We hebben jullie even een dagje rust gegeven 😊. Moet eerlijk bekennen dat we gisteravond ook wel erg vermoeid waren, dus het updaten van deze site kwam er even niet van... Maar goed.... Waar waren we gebleven: Na een laatste ontbijtje in Palm Spring bij Ruby's Diner vertrokken we voor een relatief lange rit naar Scottsdale. Deze stad ligt zowat vast aan Phoenix wat de ho... Read Full Entry

Photos are below

Top
Hoi vakantiegangers, Als ik dit zo zie... wil ik ook weer naar Amerika. Veel kijkgenot in de natuurparken. Groet Danny,

Prachtig zoutwateraquarium zeg! Heel leuk om mee te lezen en mooie foto's hoor!
28th August 2009

wat een grote rechtopstaande zoutwatervis is dat,wat voor een soort is dat,ist tie duur[haha}jullie leven je wel uit ,mooi man groetn oet risne

Nice
Goed aquarium zeg. Nu komt hij er zeker wel hè ! Leuke trip hoor. Erg leuke verhalen ook. Dat je daar nog de puf voor hebt.... Veel plezier verder, tot de volgende blog. Greetz

Leuk die updates!
Hoi Ramon en Jacinta, gelukkig zijn er nog zat nieuwe ervaringen op te doen in Amerika! Ik moet zeggen dat al die shoppingmalls en koopjes me ook erg leuk lijken! ;-) Ik kijk al weer uit naar jullie volgende update! Groetjes, Linda PS: Ik ben flink aan het oefenen met mijn nieuwe Wii met Guitar Hero World Tour inclusief complete band pack! (Gekocht naar aanleiding van mijn laatste bezoekje aan jullie :-)).

Tot: 0.483s; Tpl: 0.015s; cc: 15; qc: 73; dbt: 0.1984s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb