Kort blogje :-)


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Arizona » Elgin
March 25th 2011
Published: March 25th 2011
Edit Blog Post

Er is vandaag op zich niet zoveel bijzonders gebeurd dus het zal kort zijn ;-)

Vannacht wat kort geslapen, ik kon gisteravond mijn ogen niet open houden en werd om 2 uur weer wakker. Toch nog kunnen rekken tot kwart over 5, maar toen kreeg ik hoofdpijn van het liggen dus ben ik maar opgestaan... En nu is het half 3 en begin ik weer in te kakken :-D

Het is best fris vandaag (edoch zeer zonnig) en er staat me een wind! Echt van die vlagen, huisje rammelt erop los dan. Uit de wind en in de zon is het wel heerlijk, en als de wind zijn vlagen wat bij zich houdt is het goed te doen. Ben vanmorgen nog wat gaan buurten bij de paarden en een rondje ranch gedaan. Het zijn 80 acres, wat overeenkomt met ongeveer 32 hectare... En dat voor 2 paarden! Joe was vroeger paardentrainer, maar sinds hij met pensioen is hebben ze er nog maar twee: Alibi en Program, twee Arabische ruinen. Fat and happy, zoals Joe zegt :-D En dat is een feit ;-)

Verder kwam vanmiddag ineens de UPS aan de deur met de gitaar die ik besteld had. Wederom het bewijs dat ze bij Amazon echt alles verkopen ;-) Ding was 26 dollar dus ik verwachtte er niet al te veel van, en dat was terecht :-P De nulfret is scheef (voor wie dat wat zegt) en er zitten lijmresten op, de snaren liggen niet allemaal even ver van elkaar en van de fret, de D en de G-snaar klinken niet door en de B-snaar rammelt. Ding is dus niet te stemmen (vooral de A-snaar niet), tenzij ik de capo op de eerste fret zet, dan gaat het. Eigenlijk kloppen alleen de E-snaren :-D Als ik maar hard genoeg zing hoor je het niet :-P Spelen zonder capo is in elk geval geen optie, dus alles maar een toontje hoger nu :-)

Verder begint morgen de opleiding, ik kijk er erg naar uit om iedereen weer te zien en eindelijk te beginnen :-) Ik weet niet of ik veel zal schrijven de komende dagen, de vorige keer kreeg ik het allemaal niet echt verwoord. Ergens komende week hebben we wel een dag vrij (zal woensdag of donderdag wel zijn denk ik), dus misschien dat het dan lukt. In ieder geval kan het dus zijn dat het even stil blijft hier :-)

Oh, en mijn Amerikaanse telefoontje heeft toch bereik hier, weliswaar minimaal, maar hij doet het. Scheelt weer :-)

Goed, fijn weekend allemaal en tot de volgende!

xxx


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

Huisje nog eensHuisje nog eens
Huisje nog eens

Vanaf de andere kanst :-)


25th March 2011

groetjes
Hallo Sanna, Je bent nog je nieuwe ritme aan het vinden en ook aan de nieuwe plek/energie aan het wennen?"De nieuwe"wereld! Via de cursus zal je je er weer thuis gaan voelen! Wat een mooi huisje heb je!heel knus. knuffels van Lizy
26th March 2011

Jaloers ...
hey mooie vlinder ... een heel klein beetje veel jaloers op je avontuur ... wat een ervaring! Laat alles je maar overkomen en geniet ervan met volle 'teugels'. Een (ook hier) zonovergoten knuffel mmmmm x

Tot: 0.056s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.036s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb