foldi eden


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Yucatán
August 10th 2012
Published: August 10th 2012
Edit Blog Post

sziasztok

udvozlet a karib tenger partjarol, a foldi paradicsombol. csodalatos mindne. palmafak, kek tenger, feher homok. vmi amit mindig latni akartam.. hihetetlenul szep..

ami az elmult 3 napot illeti-aznap amikor utoljara irtam, utana elkezdett szakadni az eso. mintha dezsabool ontenek. nem bantam, mert legalabb lehult kicsit a levego. maszkaltam a varosban. egyebkent tudom h azt irtam h szep hely-de annyira megsem mint a tobbi. a foter az hangulatos, de annyi.. amint eltavolodsz a tertol, semmi kulonos. a legjobb dolog a furdomendences hostel volt, ami meridai tartozkodasom illeti. aznap este vacsoraztunk egy nagyon jo etteremben nagyon olcson, majd meg maszkaltam a varosban egyet.

masnap szokasos pakolas, majd chitzen itza. a busz a romok bejaratanal tett le, taxizhattam vissza egy piste nevu varosba. 1 km a romoktol. nem gond.

a hostel ujra uszomedences volt, ahol megszalltam. kb 3-an leehttunk vendegek-igazabaol nem sok ember marad chitzen itza-ban ejszakara. sajt szobam volt, az arat lealkudtam 350 pesora500-rol-- jo volt a sajat szoba. idonkent jol esik az embernek, h csak sajat magat kell elviselnie...aznap szetneztem a faluban. ettem a hotel chitzen itza -ban svedasztalosat, de nme volt nagy szam.. aztan csobbantam ammedenceben, majd alvas.

masnap reggeli az oxxo boltban. van reggelizoreszleges es olcso. aztan taxi a romokhoz. a csomagom berkatam a csomagmegorzobe, aztan irany. elkepesztoen sok, rengeteg ember.. de meg igy is lenugozoek a romok. foleg a kukulkan piramis...

kb vag 4 orat voltam bent, majd vartam a buszt. eleg pontosan jott, aztan lerakott tulumban. taxi a hostelhoz ezutan, szokas szerint. gyerekek, amikor megerkeztem... haaat.. kirakott az orszaguton egy haz elott, ami kivulrol vmi nyomornegyedbeli viskonak nezett ki. majd seggre estem... nem akartam elhini. ez lenne az a hostel, ami a neten olyan popecen nez ki? aztan mikor beleptem, belulrol egeszen mas volt... bambuszkunyhok, emelettel, tropikus kert, allatok, iguanak.. meg egy idosebb nene, a tulajdonos anyja. tunderi keves volt, elmagyarazott mindent. kaptam egy biciklit ez bene van az arban.enelkul nagyon nehez vola a kozlekedes. a romok 1km, a falu is 1 km. igy csucsszuper.

egy belga lany a szobatarsam, ma vele voltunk a romoknal. tuñum egy olyan romvaros, ahol furdeni is leeht a karib tengerben, festoi parttal a hatterben.. amikor a partra ertunk kicsit elszomorodtam, mert beborul es a tenger nem volt olyan keke, mint vartam. sot, nagyon elszomorodtam. de kepzeljetek, utana lementunk furdeni, es kb masfel ora mulva kitisztult!hihetetlenul szep volt. rengetek kep keszult rolam, a partrol a romokrol, sot europa "legszebb" ferfitestjerol is.. a foldi eden a hely, megh most sem hiszem h ott jartam. tervezem h visszamegyek, 1200ft-ot nekem emger.. egy teljes napot ott karok lubickolni, annyia pompas volt. a karib tenger van vagy 29 fokos, es kristalytiszta. hihetelenul szep...

amikor em,guntuk, meg csinaltam par kepet szep idoben felhok nelkul, aztan kajaltunk egy olcso helyen kozel a szallashoz. eddig alegolcsobb, ahol ettem emxikoban. aztan be a faluba biciklivel- quite funny.. mulatsagos akarom mondani.. net, meg ezt-azt el kellett inteznem.. majd meg jelentkezem. 13an erek cancun-ba. lehet h csak onnan, mert ahostelben nagyon sz..r a net.. na jok legeytek, puszi, hianyoztok. 11 nap mulva otthon vok!! g

Advertisement



Tot: 0.099s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0662s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb