Tilbage i MexCity...igen...


Advertisement
Published: June 13th 2006
Edit Blog Post

Mexico CityMexico CityMexico City

Udsigten fra terassen paa hostlet...
Tja...dejligt at komme tilbage til MexicoCity - det var dog en noget lang tur!!! 32 timer i bus, tog afsted d.19 kl.5 am og ankom i MexicoCity d.20 kl.1 pm... altsaa 32 timer! men selvfolgelig foregik allesammen ikke i bus - en del var bare traels ventetid rundt omkring...det goer jeg altsaa ikke lige igen foreloebig!
Men ja det var da lidt maerkeligt at sige farvel til toeserne, naar man nu efterhaanden havde faaet en slags hverdag og en base igen - overvejede da ogsaa at blive og arbejde paa hostlet men kunne bare maerke at jeg havde brug for luftforandrig - har trods alt snart vaeret her i CentralAmerika i 4 maaneder...

Men ja det foerste jeg gjorde da jeg kom tilbage var at tage paa markedet og koebe et hav af groentsager og frugt - derefter i supermarkedet og ja saa var jeg saadan set forsynet til hele ugen... Saa den har bare staaet paa masser af god mad og afslapning paa taget...faaet laest en del 😊

Ellers ikke lavet andet end en smule shopping og ja saa faaet sendt alt mit l.o.r.t. til Dk - er godt nok blevet en del lettere efter !!! men jo
Mexico CityMexico CityMexico City

Udsigten fra terassen paa hostlet...
ikke saa maerkeligt naar man har baaret rundt paa 4 par cowboystoevler 😊 Saa nu haaber jeg bare paa at det hele naar frem..😊

Nu gaar turen til Tahiti...ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente andet end at det er sindsygt dyrt og at de snakker fransk - uanset hvad skal det da nok blive en oplevelse - men ja skal jo nok ogsaa kun vaere der en uges tid - glaeder mig ret meget til at komme til Australien!...


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement

Mexico CityMexico City
Mexico City

I Baren paa taget
Mexico CityMexico City
Mexico City

Bartenderen og jeg...:)
Mexico CityMexico City
Mexico City

Kan se Zocalo...
Mexico CityMexico City
Mexico City

Udsigten fra vaerelset...
Mexico CityMexico City
Mexico City

I Baren paa taget - Eirik (fra sverige) og mig...:)


Tot: 0.132s; Tpl: 0.009s; cc: 20; qc: 78; dbt: 0.0741s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb