New York, New York: so nice, they named it twice


This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

26th March 2008

Jeej, Ik ben naar Mexico gekomen Het land van liefde en van zon ýt Was in de schaduw van de bomen Dat net als in dromen Het sprookje begon Ik was daar op een groot fiesta En zag een cabbalero staan We dansten samen toen een rumba En daar bij die rumba Is alles ontstaan Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht Ik zal er altijd blijven wonen Geef andere landen graag kado Ja, het blijft me steeds bekoren Want ik heb mijn hart verloren In het mooie Mexico Mexico, Mexi-iiiico Oh land van al mijn dromen Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek Voor hem en mij Mexico, Mexi-iiiiiiiico Ik blijf er altijd wonen Je bent me alles waard Een paradijs op aard Ja dat ben jij Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht Ik zal er altijd blijven wonen Geef andere landen graag kado Ja, het blijft me steeds bekoren Want ik heb mijn hart verloren In het mooie Mexico Mexico, Mexi-iiiico Oh land van al mijn dromen Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek Voor hem en mij Mexico, Mexi-iiiiiiiico Ik blijf er altijd wonen Je bent me alles waard Een paradijs op aard Ja dat ben jij Mexico,Mexicoo Mexico,Mexicoooooo Enjoy! Ik word steeds jaloerser p.s. Maris je moet the hills kijken, volgens mij heeft heidi botox en ze is gebreak-upt met spenser p.p.s. Ik mag lekker op Evy passen!
26th March 2008

Ja...ben ik weer!
Ik kijk stiekem elke keer uit naar jullie update..Zo leuk om te lezen!! Ik zie het bijna voor me allemaal :-D Enne dat hotel ziet er prima uit! Als jullie in Zuid-Amerika nou ook van dit soort mooie locaties voor zo'n prijsje vinden; let me know! Zijn goede tips voor mijn/onze reis volgend jaar! Maris; in Malaga was ik tot 'japonesa' omgedoopt, maar bij deze krijg jij de bijnaam! Liefs!
26th March 2008

Dankzij Wie is de Mol heb ik een beetje beeld van de stad, waar jullie zitten was bij het plein volgens mij de taxi opdracht. Hotel ziet er weer super uit, wat een heerlijke tijd hebben jullie nu en zomers weer is iets waar we hier nog over dromen! Dikke kus van je zus!
26th March 2008

Wat hebben we weer genoten van jullie belevenissen! Het was heerlijk je gister even aan de foon en vanmiddag op MSN gesproken te hebben. Ga door met genieten, doen wij ook van jullie! Muchos besos y que te diviertas!!! Pap en mam.
27th March 2008

Mexico-stad
Hè, Matthijsje hihi, ik hoop dat jij rustiger in het park ligt als toen ik er was met Maryse dat was toen voor mijn geen succes. Na alle plantjes van voedsel te hebben voorzien trok ik wel weer een beetje recht. Maar ja verder heb ook ik van Mexicostad me vebaast van de drukte. Veel plezier en Dikke x van Evy
27th March 2008

Viva México !
Vandaag op mijn werk wel 10x jaloers de link aangeklikt om even weg te dromen van de frustrerende besteladviezen, verkeerde leveringen en reclame manco's ... Schrijf maar lekker door, ik geniet ervan! Kus van zus !
28th March 2008

en toen waren er foto's
Wij hebben even op de foto's gewacht. Ook hier hangt de Diego Rivera weer op n mooi plekje. Nog even genieten van Mexico stad en dan door naar....Ook wij (be)leven met jullie mee elke dag weer!Het wordt bijna een dagtaak om iedereen te voorzien van nieuwe belevenissen en het lezen van de reacties.Vergeet niet te genieten .Wij denken tochwel aan jullie!! Dikke kussen van ons. (Toch kijken ook wij uit naar weer een nieuw verslag )
30th March 2008

hoi
Mariiisss, wat super lief je kaartje!!!Ach, was helemaal geëmotioneerd toen ik het zag. Mooie verhqlen ql hoor, ben benieuwd naar het vervolg. Disfruta!!! kuskus

Tot: 0.102s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 59; dbt: 0.0837s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb