Dag 11: post sturen


Advertisement
Published: October 10th 2016
Edit Blog Post

Vandaag moest ik weer terugvallen in het schoolritme. Dus stond ik vanmorgen weer om 8 uur op en had ik daarna lessen. Het zijn alleen geen groepslessen meer want ze hebben niemand om bij mij in de groep te zetten die ongeveer hetzelfde niveau heeft.

Deze middag ben ik op pad gegaan om wat post naar Nederland te sturen. Er was echter geen een winkel die kaarten, enveloppen, en postzegels had. Sterker nog ik ben geen een winkel tegen gekomen die twee van de drie dingen had. Uiteindelijk heb ik er meer dan een uur over gedaan om alles bij elkaar te verzamelen en op te kunnen sturen. Net op tijd want het postkantoor gaat hier vroeg dicht. Op de terug had vond ik wel dat ik een snack verdient had, bovendien had al dat lopen me hongerig gemaakt. Dus heb ik bij een straatverkoper een soort krokant hoorntje van deeg gehaald gevuld met room. Ik zag die al de hele week liggen bij verschillende straatverkopers en was nieuwsgierig geworden naar hoe ze zouden smaken. Uiteindelijk waren ze lekkerder dan ik verwacht had, met name omdat ik geen hele goede kwaliteit verwacht van straatverkopers.

Verder was dit een rustige dag en dat zal de rest van de week ook wel worden. Terwijl ik dit zit te schrijven in een café vliegen de vogels trouwens zo naar binnen wat een extra gezellige sfeer geeft.

Advertisement



Tot: 0.165s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0653s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb