megerkeztem campeche-be


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Campeche » Campeche
August 3rd 2012
Published: August 3rd 2012
Edit Blog Post

sziasztok

ok minden. rajottem, ez meg nem a yucatan, van net. a buszut jo hosszu volt- es kepzeljetek palenque fele ujra.. de mivel a busz nagy volt, nem leehtett erezni. mazlim is volt-nem ult mellettem senki-jot aludtam.. meg neztem 1-2 filmet. reggel arra ebredtem h campeche-ben vagyunk. aztan a szokasos taxi, hostel. aludtam meg 2 orat. aztan-NAGYON MELEG VAN- irany a varos! itt mar azert karib hangulat uralkodik. palmafak mindenutt, es a hazak olyanra vannak festve mint kubaban. csak nincsenek lepusztulva. szokasos foter nezes, atm mert a kp-m elfogyott, aztan ugy dontottem, 3ººº pesoval kb 300 usd nem maszkalok. ezert a penzt meg a visa kartyam gyorsan visszavittem a hotelbe. majd a foterrol ki a mexikoi-obol partjara. setaltam a promenadon. majd vissza varos fele es kis templomok, meg a bastyak megtekintese kovetkezett. ez szolgalt vedelmul a kalozok ellen. most entkavazoban pihenek. lassan indulok tovabb. jol vagyok. es most oszinte leszek-2 napja elszivtam egy szal cigit.. azota viszont SEMENNYIT.. es ez igy is marad. szerencsere nem okozott akkora elvezetet, hogy.... na ez van..

puszi, udv, jok legyetek..!g

Advertisement



Tot: 0.088s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0478s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb