Kingston-Toronto

North America » Canada
August 23rd 2007
Published: August 23rd 2007

Hallo daar,

Het slechte weer heeft Canada ondertussen helaas ook bereikt. Gelukkig nog niet veel regen, maar wel fris en bewolkt. Vandaag begonnen met een echt Amerikaans ontbijt in een coffee house en alles begint nu echt wel groot te worden: 2 koffiekoeken en 1 tas thee is quasi een volledige daghoeveelheid eten en drinken.

Kingston en de 1800 eilanden in de regio zijn mooi, maar niet echt top bij dit weer. Toronto (waar we nu verblijven) is dan weer een zeer indrukwekkende stad. De vijfde grootste van Noord-Amerika (na Mexico City, NY, LA en Chicago) en degene met het hoogste gebouw ter wereld: de CN Tower (553 meter). En jawel, ook Kristof is tot boven geweest! 346 meter boven de grond is het uitzichtpunt en het is indrukwekkend. Vooral het feit dat de lift ramen heeft en je de snelheid van stijgen goed waarneemt, maakt het bijzonder. Ook de glazen vloer boven heeft iets angstaanjagend.

Morgen bezoeken we de stad verder en rijden we naar de Niagara Watervallen, onze laatste stop in Canada! Ondertussen logeren we in de Radisson SAS van Toronto en ik moet zeggen: luxe is toch wel aangenaam. We hebben wat je noemt: a room with a view!

Groeten en hopelijk tot morgen aan de Falls!

23rd August 2007

Alles big: jullie auto ook, daar zou ik wel eens mee willen parkeren! Flink broertje zo hoog en geen Ronny om U op te vangen! Nog veel plezier! Ilse

Tot: 0.154s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0602s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb