extra bijlage afrika en update


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Quebec » Montréal » Old Montréal
April 4th 2009
Published: April 12th 2009
Edit Blog Post

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
Hallo aan uw allen.
Hier nog een beloofde editie.
Aangezien wij zo'n 4000 foto's hadden geschoten in Oeganda en ik ook nog geen gorilla foto's op de blog had gezet is hier speciaal voor jou deze extra editie.

Verder gaat hier in Montreal alles zoals het hoort.
We zijn aan het eerste niveau van de franse taal begonnen. Dit is een cursus van 7 weken met 2 lesdagen van 3 uur.
Heavy shit maar wel erg leuk om te doen. Er wordt alleen Frans gesproken wat wel wat lastig is.

Ook de moeite waard om te melden is dat ik (Aar) van de week naar de Canadian Habs (het wereld beroemde Montrealse ijshockeyteam) ben geweest.
Het ijshockey hier is te vergelijken met het soccer (voetballen) bij jullie.
En jullie weten wat voor sportfanaat ik ben GO HABS GO...GO HABS GO!!!!!!!!!
Via mijn werk had ik een kaartje weten te regelen dus ben ik met mijn baas
naar het BELL centre (arena) geweest en een super wedstrijd gezien.
"We" wonnen met 4-1 en het was een belevenis op zich!

De vissen die verscheept zijn naar Canada maken het goed en de eerste onderzoeksresultaten zijn binnen.

Verder komt de lente (Oui printemps) hier ook al om de hoek kijken. Via de
Skype krijgen we berichten binnen dat het in Nederland super mooi weer is.
Nou het duurt hier gewoon iets langer voordat al die sneeuw gesmolten is.
We kunnen niet wachten tot dat de stad weer tot leven komt...
Laat alle festivallen maar beginnen, wij zijn er klaar voor!

Ik ga het hier bij laten dus ik zou zeggen geniet van de foto's en laat eens wat van je horen als je tijd hebt.
Luitjes de groetjes, knuffels, kussen en tot de volgende keer maar weer!

Arie en Ink

P.S. bekijk alle foto's ook is in t' groot (dubbelklick)


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement



13th April 2009

wauwie
He lieve mensen! Wat een fantastische foto's en films zeg!Leuk om weer te zien! Lijkt alweer zo lang geleden dat jullie hier geweest zijn en we de foto's aan de eettafel allemaal hebben bekeken he?Wij geieten er inderdaad heeeeeeel erg van dat het weer mooi weer is!Lekker naar buiten en op de fiets! Hannah vindt het een feestje en is alleen maar aan het "zingen en hupsen" en Lynn ligt als een prinsesje achterop met haar nieuwe roze zonnebril lekker te chillen!Iza zit prinsesheerlijk in de bakfiets! Mensen moeten altijd glimlachen als ze ons zien fietsen.....Ook weer ontdekt dat we hier eigenlijk heel mooi wonen zo'n 500 meter bij de polders en vlietlanden en de korte vliet vandaan! Ik zal jullie vandaag of binnen een aantal dagen weer wat leuke foto's sturen! Rest mij nog te zeggen dat wij heel veel zin hebben in Hannah haar verjaardag en het feest! Alweer 1 jaar!!!!!!!!!Dikke kus en ik hoop jullie nog even op de skype te hebben! Veel liefs van Yoko en vast ook van de rest van ons;)

Tot: 0.089s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.0514s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb