de belevenissen van Cor kola en Dr.Pepper

North America » Canada » Quebec » Montréal » Old Montréal
April 29th 2008
Published: April 29th 2008

Beste Blogvrienden,
hier weer een tijdelijkse update vanuit het mooie Montreal
Ik geloof dat de lente is aangebroken na een korte tijd van zomer! we hadden namelijk al 2 weken zo'n 20 graden waar we natuurlijk goed gebruik van hebben gemaakt. Maar de voorspellingen van de week zijn regen en overdags 10 graden
met snachts vorst aan de grond (gelukkig wonen we 11 hoog)
Een heel verschil dus.Maar niet getreurd er is nog genoeg te doen hier dus gaan we niet bij de pakken neer zitten.
Ink is namelijk met het laatste gedeelte van haar proefschrift bezig namelijk het drukklaar maken zodat als we naar nederland komen er ook daadwerkelijk iets
te verdedigen valt.Dit drukklaar maken blijkt iets wat je niet tussen neus en lippen door doet! maar ja anders was iedereen wel dokter in de biologie nietwaar.
Ook ben ik redelijk veel aan het werk om er voor te zorgen dat Montreal in hun vrije
weekend de blits uit kan hangen op hun motortje.En ook was de Motorshow van
Quebec dit weekend waar nog het nodige voor gesleuteld moest worden
Helaas niet in de prijzen gevallen maar wel een leuke dag gehad. Vooraf zijn we met driekwart van het bedrijf uit eten geweest en daarna op de show rondgebanjerd
al met al een geslaagde zaterdagavond.Het zooitje ongeregeld op de foto is de technishe afdeling van CMR Motorcycles waar ik dus mijn dagen mijn dagen mee
doorbreng.het werk is leuk en afwisselend en ik word er nog voorbetaald ook dus ik heb geen klagen.Ook Ink heeft op het werk alles al aardig op de rails en is van de week met haar Onderzoek begonnen na het aan schaffen van diverse apparatuur en het inrichten van haar aqariumzaaltje waar er nog eentje van bij komt eerdaags.
Ook goed nieuws is dat ons verse nichtje Hannah het erg goed doet en groeit als kool,Zondag hebben we haar even gesproken op de skype en we hebben erg genoten van de hele familie van der Oever... toch top om zo op te hoogte te blijven van het reilen en zijlen van van de hele club we zouden het niet graag missen!!!
dit geld voor iedereen trouwens die de moeite neemt om zo nu en dan een berichtje achter te laten en of een mailtje te posten
Dus tot snel en dan meer over onze mystery guest uit den nederlanden die een weekje komt logeren en natuurlijk aar zijn 30 ste verjaardag (5 mei) nee ze doen hier niet aan bevrijdings dag
veel kussen en knuffels van Cor kola en Dr. Pepper

29th April 2008

hoi
Hoi happy people, leuk dat jullie het zo goed gaat. het wil hier ook nog niet echt zomeren, ondanks de opwarming van de aarde. maar niet getreurd. Zaterdag met Kim meegeweest op de reddingsboot, echt gaaf, en natuurlijk ff de kermis bezocht. Was niet de bedoeling, maar Kim kan erg overtuigend zijn. En jawel, heb bijna weer motortje, een kleintje maar wel leuk. Greetz Lia
29th April 2008

chef inkoop
Hi Arjan en vriendin, Leuk om te lezen dat alles goed gaat. Dacht eigenlijk dat je al 'n jaar of 35 was, broekie ! Nog interessante spullen te koop ? Hier loopt alles lekker, handel trekt weer wat aan. Wij zijn er in ieder geval klaar voor. Nou, hoor of lees je wel weer groet, Jurgen
5th May 2008

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig
He lieve zwager!!!!! Vanuit deze plaats en plek willen wij jou een hele leuke verjaardag wensen en hopen dat je ons niet te veel mist! Weet je, je mag al onze taartjes hebben! en dat zijn er nu toch alweer 5!!!!!!!Dusssss van harte gefeliciteerd!en je cadeautje is onderweg! Lieve zus!!!!! Gefeliciteerd met je MAN!!!!!!!(hahaha ook voor het eerst)Maak er een leuke dag van want jij moet ons compenseren! Dikke kus voor allebei en we proberen nog even te bellen! Iza, Lynn, Hannah, Peter en Yoko
5th May 2008

verjaardag!
Van harte gefeliciteerd hoor Aar! Wat een broekie nog! Jij natuurlijk ook he Ink! Joop vond de foto's van de motoren te gek! Rij je zelf daar nu ook? Kus Rosella en Joop
26th May 2008

Goodfellows story continue
Beste papertoiletmen en dr.pepper, Het word tijd om toch weer eens groeten te zenden vanuit een meestal zonnig bollenland met die prachtige windmolens en koetjes in de wei. Ik wil hierbij wel melden dat het positieve geluid komt omdat ik lekker weer vakantie heb tot 14 juli en geniet van de vele dagen relaxen. Zoals je gehoord hebt zit het eerste optreden er weer op en het was voor ons een fijne ervaring om te zien en horen hoe dat gaat zonder onze blikvanger 'de papertoiletmen' ,hoewel de leden/gasten van de gezellige kyteclub van onze dick bacon het fijner vonden om met z'n allen rondom het kampvuur te zitten terwijl wij de vrolijke noten verzorgden hebben wij het prima naar ons zin gehad zeker omdat onze benjamin uit zijn dak ging omdat zijn nieuwe vriendin uit het zuiden des lands erbij was. hij verwisselde de keyboard voor de harp en de harp voor de gitaar waarmee hij een sensationele solo gaf (dat was kicken) met die kleine grote man. Maar enfin het publiek op een enkeling na kon het toch niet waarderen en bleven buiten waarop wij om middernacht de spullen hebben opgeruimd en snel naar Hillegom zijn gereden om daar bij cokkeledocus nog even gezellig een pilsje en een snackje te nuttigen tot 03.30u . Het heeft ons toch een goed gevoel gegeven en gaan daarom weer hard werken om het reportoire uit te breiden omdat er nog het een en ander in het verschiet staat (dat geeft de burger moed), het oefenen gaat goed en het is gezellig maar we missen je wel hoor met je grote bek (dat is maar goed ook die grote bek want dan komen er veel en lange noten uit je harp) ha ha ik hoop echter wel dat je niet al je tijd verdoet aan die bike's maar ook de harp dagelijks ter hand neemt om toch speelfit te zijn als je in juni in holland bent. Siti en ik hopen dat alles goed gaat met jullie in Montreal en dat jullie die Canadezen wat kunnen bijbrengen van de Nederlandse cultuur ,we hopen jullie weer snel gezond en stralend terug te zien in juni en groeten jullie met een dikke pakkerd vanuit Sassem. HOU DOE LUITJES XXXXXXXXXXXXX

Tot: 0.047s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0244s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb