updatje


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Quebec » Montréal » Old Montréal
March 17th 2008
Published: March 17th 2008
Edit Blog Post


Hallo iedereen,en ook jij,
hier een updateje vanuit Le Montreal
Ik moet zeggen dat we meer en meer onze draai weten te vinden
Ook omdat de grote boze stad zich steeds meer ontrafelt en we steeds beter weten
wat waar te vinden en te nuttigen
Ook goed nieuws is dat we afgelopen vrijdag een contract voor een jaar hebben
getekend voor ons nieuwe appartement!! Het zit ongeveer 5 minuten lopen van het
app. wat we nu bewonen. Het zit dus down town (hartje centrum Montreal) is niet erg groot maar nog niet zo lang geleden opgeknapt en komt dus erg netjes over beter wat we tot nu toe gezien hebben. Het contract begint op 1 April maar we kunnen er waarschijnlijk eerder in
Voor de geintresseerden kijk op www.googlemap. adres: (http://maps.google.ca/maps?near=St+marc+2000+montreal&q=google&f=p&btnG=Search+Maps&rl=1
2000 St Marc /Montreal/QC/Canada (appartement 1108) het zit dus op de 11e verdieping en geeft een mooi uitzicht over de stad ook een leuke bijkomstigheid is dat er een zwembad en een sauna in het gebouw aanwezig zijn !! Dit lijkt absurde luxe ik weet het, maar als je gewend ben om de afgelopen 3 jaar bij “resort des Slobbe” van een wekelijkse stoomkuur te genieten is dit eigelijk pure noodzaak vandaar.
Ander zeer goud nieuws is dat Aar het voor elkaar heeft gekregen binnen 2 weken een baan
te vinden (na een eerste wat stroef lopende solisitatie bij een stink jappen motor bedrijf)
ben ik aangenomen bij een Harley Custom Shop aan de rand van Montreal na een uurtje met
de eigenaar te hebben gesproken mocht ik eigenlijk niet meer naar huis omdat hij me het liefst meteen aan het werk zou zien gaan hier is de link dus kijk zelf maar even: http://www.cmrcustom.com
De motor zaak waar ik de 25ste ga beginnen is erg vergelijkbaar met de zaak van lando waar ik de laatste 9,5 jaar mijn kunsten heb kunnen trainen. (lando en Ve'bedankt!)volgens Junior (nee niet die van de teutels) was ik beter gekwalificiteerd dan hij zelf dus dit was een leuke bij komstigheid
Verder vullen we onze dagen met het kopen van dingen waar we behoefte aan hebben
zoals: laptops (John top die asus Eee, jammer dat ik hem na 2 dagen als stuk had)
snijplanken,mokken,telefoons theedoeken enz. jaja het zijn dure tijden.
woensdag komen onze spullen aan met de boot en gaan we donderdag ofzo een auto huren
om ze in de haven op te halen daarna naar de Ikea om te kijken of we wat meubilair weten te scoren
zo is er altijd wel wat te doen.Afgelopen zaterdag naar de bioscoop geweest om de film kiterunner te zien (verrassende goede film) en daarvoor naar onze nu al favourite thais restaurant wezen eten(ja pa met sate vooraf en jij betaald)
Op zondag avond waren we uitgenodigd bij de Professor van Ink pizza te komen eten met een man of 25 erg leuk en erg vriendelijke open mensen. Oh en ook mijn eerste canadese
Muddy waters lp weten te kopen
Nou jullie horen het al er is leven bij min 15... Al beloof ik dat ik nooit meer zal lopen zeiken
over het Hollandse kut weer. Ook willen Ink en ik iedereen bedanken voor alle steun,mails en smsjes
Ik vind het lastig dat we niet met iedereen persoonlijk contact kunnen onder houden maar ik zal proberen het een beetje te roulleren (bertus en liet mijn zakgeld is op en ik ben master in sudoku ondertussen!)
En ook wil ik mijn Pa en moe een pluim geven voor t feit dat ze ondertussen beter kunnen skypen dan ik chapoo!!!!zo het niet kunnen missen
Morgen heeft Ink haar officieele werkdag en gaat het dus echt een beetje beginnen
later meer tot blogs veeeeeeeel liefs kussen knuffels van Aar en Ink
ps siem kun jij het mail adress van de spons kunnen regelen?


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



17th March 2008

Jaaaaaaaaa hoor, daar istie weer! :-)
Nou nou, wat een verhalen allemaal :-) Goed om te lezen dat het bij jullie goed gaat. Behalve het weer ('t is hier geen -15, dus ik zeur lekker door, hehe) is het hier prima uit te houden. Al moet ik zeggen dat 't op woensdagavdond in de Slobbe Residentie toch opeens een eind rustiger is dan voorheen... De zondagen dat we er met BB zijn proberen we dat dan weer te compenseren door extra hard te rossen. Hoe is het met het spelen daar Arie, wil dat een beetje lukken? Pas op als je buiten staat, dat niet je tong opeens vastgevroren zit aan je harp ;-) have fun en geniet, wat dat is't belangrijkste! grtz, Niels
17th March 2008

Aar gefeliciteerd met je baan! Top dat je zo snel iets hebt kunnen vinden! Ink hoe was je eerste werkdag? Goed dat jullie ook al een appartement gevonden hebben en met zwembad en sauna. Wij zijn jaloers! Groetjes Huub en John
17th March 2008

geweldig jongens!
Gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje en vooral: Arie, gefeliciteerd met je baan!!!! Harleys nog wel. Lekker koud bij jullie! Als ik dat zo lees zal ik zal noomaar niet meer zeuren over het klimaat hier in Noord - Engeland hier... Groeten uit Newcastle Monique "Foezel"
18th March 2008

Greetz uit Noordwijk
Hoi Aar en Ink, goed te horen dat jullie je plek een beetje hebben gevonden. Aar wat geweldig dat je een baan hebt gekregen bij CMR Custom !! Die Scorpion motor mag je voor mij wel op de boot zetten. Wat ik zo zie op hun website en wat ze aan machinepark in huis hebben, hoeven ze jou niet eens in te werken, allemaal bekend terrein voor jou ! Op het gebied van crank rebuilding kunnen die gasten nog wat van jou leren. Nu moet ik zeker een keer naar Montreal komen. Blij te horen dat Ink het ook naar haar zin heeft op het werk. Hartelijke groeten en tot Blogs. Peter
18th March 2008

sleur
Hey Aar en Inke, Als ik het zo hoor is het daar bijna net als hier: werken, eten, boodschappen, filmpie pakken, etc.. Het klinkt allemaal wel goed zet! Na al het gedoe de eerste dagen is het nu toch wel heel rap helemaal goed gekomen met zo'n mooi appartement en een baan voor Aar! Geweldig! Hoe is de stad en de omgeving van Montreal? Durven jullie er nog een beetje op uit te trekken na die sneeuwstormen? Betekent dit nou ook dat jullie als een soort Donald Duck (van de tennisrackets onder de schoenen) moeten verplaatsten. Hoe ver is Aar zijn werk nu afgelegen van jullie woning? Veel vragen blijven nog open, kijk al weer uit naar de volgende blog. Hier kijkt het voorjaar af en toe al om een hoekje. Zaterdag al lekker even buiten gezeten, nee ik zal niet zeiken over het hollandse weer! De motoren weer uit de schuur gehaald of ze zachtjes aan weer warm te gaan rijden...... Groet, Brigitte
18th March 2008

ziet er goed uit
Het ziet er naar uit dat het geluk jullie toelacht na de moeizame start in dat apenland ( ha ha) . Het zal iedereen goed doen te zien en horen dat jullie je draai vinden en dat die bofkont van een Little Walter aanhanger werk heeft gevonden,EN WIE REPAREERT MIJN DRUMSTEL DAN !!.heel veel succes aar bij je nieuwe werkgever en het moet een kick zijn om met zulke mooie motoren te werken.hier in dat knollen land word het weer kouder en natter dus geniet van de sneeuw dat is toch veel mooier?maar dat k.. weer houd de Fellows niet tegen om op woensdag te knallen ,Dick is niet te houden met zijn decibellen en Bassie scheurt lekker mee (wat zal Roel niet gedacht hebben vorige week) ,het is wennen zonder jou en je bluesharp maar langzaam aan gaan we er aan wennen en pakken de uitdaging om nieuwe dingen te doen. morgen zullen we er een op je nemen en een paar liedjes aan je opdragen.veel sterkte en plezier luitjes en een dikke kus van de aller aller geilste drummer van de bollen streek en ver daar buiten xxxx
19th March 2008

gefeliciteerd
Hoi schattebouten, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe apartement en jij Aar met je nieuwe baan. Heb het adres genoteerd en zal snel een kaartje sturen. Hier is alles oke. Ze verwachten hier sneeuw met de pasen!! Ze lijken wel niet wijs. Gaan jullie ook nog pasen vieren of hebben jullie het te druk met verhuizen? Sorry dat we niet kunnen helpen, maar we denken dat het wel goed komt. Veel succes en sterkte. Kus en knuffels pa en ma.
22nd March 2008

Goed nieuws.
Wat een goed nieuws na die erg stroeve start.Ik word bij Cock natuurlijk geupdate.Maar nu zelf even jullie blog gechecked.Echte winters cool.(en koud).Grtzz Dick
24th March 2008

Cause I'm the toiletpaper man!
Hoi Aar en Ink! wat een gouwe gouwe berichten zeg, jullie hebben het verdiend ook! Ik hoop dat je snel je draai vind op je werk ink, maar dat zal zeker lukken, en arie (bofkont) haha vette shit jongen, bedankt voor je e-mail, ik maak deze week een uitgebreide mail, met alles dr op en dr an, ik mis je op woensdag, dat wil je niet weten! big blind gaat als een tiet, maar dat hoor je allemaal wel! wat een weekend was dit.... spreek jullie snel. liefs Wes. ps groeten van pa en ma v W.

Tot: 0.103s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.071s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb