ja we zijn er (eindelijk!!!)

Canada's flag
North America » Canada » Quebec » Montréal » Old Montréal
March 4th 2008
Published: March 5th 2008

hallo luitjes hier even een beknopte versie van de afgelopen dagen.
na dat ons vliegtuig in amsterdam te laat weg ging door de storm miste we onze vlucht van londen naar montreal
na lang mouwen werden we afgescheept met een vlucht naar toronto (aar had toen al redelijk last van zijn aars)
eenmaal aangekomen in toronto moesten we eerst onze visa regelen waardoor we onze vlucht naar ons montreal weer misliepen!!
dus weer 4 uur later als nog deze vlucht gehaald (weer na veel smeken uiterraard) maar goed van toronto naar montreal is ongeveer 1 a 1,5 uur. als alles ging zoals het moest zouden we om 4 uur smiddags in montreal aangekomen zijn dit werd 00.30 !!!!
volgende dag was aar toch niet helemaal zo als ik hoorde te zijn na wikken en wegen toch maar naar het ziekenhuis
en ja hoor na het betalen van zo'n slordige 600 dollar was er wel een dokter bereid om even naar mijn ster te kijken
bingo een abces was de conclusie gelukkig lieten ze er geen gras over groeien en een uur of 5 later werd er meteen een mes in gezet
dus nu zitten we hier met een gat van een cm of 4 diep zonder boodschappen of niks en geen idee waar we wat kunnen halen
maar we hebben elkaar nog dus niet bij de pakken neer zitten toch?
volgende dag toch maar boodschappen doen met die gehandicapte we waren bij de cheap bastard winkel voor de kleine huishoudelijke dingetjes toen bleek dat ze onze creditcard niet wilde aannemen. Het was al sluitingstijd maar Ink mocht nog snel even pinnen boven in de pinautomaat. Helaas wilde deze de transactie niet afmaken en 4 uur (waarvan 3 uur aan de telefoon) later hebben we de pinpas weer terug gekregen van de monteurs. Nu is het ergste hopelijk achter de rug en zijn we aan het genieten van ons prachtige appartement, de ondergesneeuwde stad en de vriendelijke mensen. Het is aan het dooien maar de verwachting is dat er veel sneeuw gaat vallen.
We hebben Inkes nieuwe baas ontmoet en mensen van de onderzoeksgroep. Ze zijn allemaal erg behulpzaam en makkelijk in omgang.
Dat is het voor nu, later volgen de foto's.
Liefs Aar en Ink

5th March 2008

Playstation
Hé Aar, Zo te lezen kan je je playstation weer goed gebruiken de komende dagen. Zat die in je koffer, of had je m met de boot verscheept? ;-)
5th March 2008

murphys law
hoi aar en ink! sjonge jonge jonge wat een chaos zeg, nou voorlopig hebben jullie je portie wel weer gehad! ben blij dat alles nu weer goed is. heb je nog veel pijn aar? we denken aan jullie, heel veel plezier en succes. Dikke zoen, Wes
6th March 2008

spannend!!!
Hoi Aar en Ink, Het zat wel allemaal behoorlijk tegen zeg!!! En ook nog een zere kont en dat niet eens van het vele zitten. Ik mail jullie nog wel even wat uitgebreider maar Martijn is hier en wil ook graag op de hoogte worden gehouden, zijn emailadres is anjagommers@snelnet.net en wil je ome Henk ook toevoegen?> coby.henk.slobbe@planet.nl groeten Annette Huub en Nigel
7th March 2008

Hoi schatten, wat een reis hebben jullie achter de rug, en dan ook nog Aar zijn kwaaltje erbij. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen nog maar vooruit! We hopen dat jullie toch ook een beetje genieten van de sneeuw en de omgeving en jullie de draad snel oppikken. Lieve groetjes en dikke knuffels, Pa en Ma.
8th March 2008

Tjesus
Nou het begin is goed nu maar hopen dat de rest iets vlotter gaat. He aar succes met de ster, hoop dat het snel overgaat. Das weinig zitten en veel kruipen. Gloet Freek
8th March 2008

Shit (R)enzo . . . . . .
Jezus zeg, wat een verhaal. Ik had het tot nu toe alleen nog maar via via gehoord, maar het is écht een opsomming van shitzooi. Hoop dat jullie nu na een week jullie draai een beetje gevonden hebben en het allemaal wat zonniger inzien. . . . . . .!?!?! Vanaf deze kant erg veel beterschap Aar! Hier in het stink-(P)Hillegom is alles in ieder geval nog dik in het hakie. Joshua mist die kerel met die mondharmonica toch wel een beetje, want vanaf nu wordt er niet meer aan Harmonica-blues gedaan op de Albert Verweij. Het is enkel Heino en Neil Diamond wat hier gedraaid wordt. Over Cold Turkey gesproken . . . . . . Nee man: ik heb je gemist woensdag en dat zal ik de komende 103 woensdagavonden blijven doen! Hoe is het op je werkplek Ink? Kom je er een beetje uit of zijn het allemaal geitenwollensokken daar? We kijken al uit naar jouw ervaringen! Voor nu namens de hele familie Van Leeuwen een hele dikke knuffel. Het zijn per slote van rekening nog maar zo'n 728 dagen . . . . . . . . Kus, Ren

Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb