5 dage til Canada


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Ontario » Toronto
August 19th 2009
Published: August 19th 2009
Edit Blog Post

Dette her bliver min rejseblog til mit semester i Toronto, Canada. Jeg skal studere på Ryerson University sammen med fem andre fra CBS. Universitetet ligger helt i centrum af Toronto, og vi har fået værelser på Neill-Wycik, der er et slags kæmpe-kollegie lige ved siden af skolen.

Nu er der kun fem dage til jeg tager afsted, og jeg er virkelig spændt på, hvad der venter! De fleste praktiske ting er endelig ved at falde på plads, så tilbage er nu kun de efterhånden voksende sommerfugle i maven. Det bliver helt sikkert super spændende og en oplevelse for livet at bo derovre, men også meget mærkeligt og trist at skulle undvære kæreste, familie og venner i 4 måneder.

Jeg ved ikke hvor tit jeg får tid til at skrive på bloggen, men den er tænkt som et alternativ til emails, og så regner jeg med at lægge billeder op indimellem, så man kan følge lidt tættere med undervejs :-)




Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0256s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb