Indulás Kanadába

Published: June 7th 2011

Az első útlevelem, amire emlékszem is, idén 10 éves. Ilyen évfordulót leginkább egy nagyobb úttal lehet emlékezetessé tenni, amire szerencsére idén lehetőségünk is van. A választás Kanadára esett, ahol egy hónapot töltünk el. Hogy nem csak az útlevél lapjain látszik az idő múlása az is mutatja, h erre az útra nem egyedül megyek, hanem jön Zsuzsi és Dávid is.

Szombat (jún 3) reggel 09:55-kor felszállt velünk a gép és 12:00-kor már le is szálltunk Vancouverben, ahol a hétvégét töltöttük. Hétfőn, azaz ma felvettük a lakókocsit, ami otthonunk lesz egy 24 napon át. Ez alatt az idő alatt elmegyünk vele a két szomszédos jelentősebb városba, és érintünk 4-5 nemzeti parkot, amelyekből annyit és úgy nézünk meg, ahogy alakul. Ez egy kb 3.5 ezer km-es kört jelent, aminek egy nem elhanyagolható részét vizen, komppal fogjuk megtenni. Ezt már el is kezdjük, mert ezt a bejegyzést már a kompkikötő wifijén keresztül küldöm el.

Az időjárással eddig szerencsénk volt, tökéletes az idő, és a másik természeti erő, Dávid, is egész kegyes hozzánk, így nagyon rossz már nem lehet 😊. Képek már vannak és még lesznek, amint lehet, jönnek majd azok is. Most azonban indul a komp velünk be kell szállni...

7th June 2011

termeszeti ero
termeszeti ero, ehh? Inkabb termeszeti csapas:)) es Isten aldasa! Legyen sok szerencsetek es lassatok sok szep jo dolgot, csinaljatok sok kepet, mert majd meselni kell estenkent, borocska, gyertyafeny es makosteszta mellett, mi meg majd csillogo szemmel hallgatjuk! Tessek blogolni is olyan surun, amilyen surun civilizacio es wi-fi kozelebe kerultok..

Tot: 0.092s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.055s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb