First days Vancouver


Advertisement
Published: November 7th 2011
Edit Blog Post

BreakfastBreakfastBreakfast

Smile!
Yello!

Matt en Sofia zijn gwn té vriendelijk en echt geweldige mensen.. Op de eerste avond konden ze helaas niet bij me zijn maar ik kreeg meteen een hele uitleg over alle nabij gelegen eetzaakjes, sleutels tot het appartement, mijn eigen kamer met queensize bed.. En ik mog eigenlijk doen wat ik wou.

Na me even op te frissen toch maar eventjes naar buiten gegaan voor iets te eten.. Maar ik was hééél moe dus heb niet echt veel moeite gedaan en vrij snel ergens binnen gegaan. Lang moeten wachten en iets duurder dan ik verwacht had maar de honger was weg en mijn eerste canadeese pintjes waren een feit. Helaas geen wereldveranderende verrassingen daar..

Dan maar naar huis en gaan slapen rond 20u..

Zaaaalig geslapen, wel even wakker geweest rond 4u maar in totaal toch een 12u goed kunnen slapen!

Samen de auto in en naar een restaurantje.. lekker gegeten en koffie a volonté..

Dus toch wel even wennen aan enkele nieuwe gebruiken.. water is altijd gratis en word continu bijgevuld net zoals de koffie.. 1e betaal je daarna refills all day long!

Daarna even over huis en samen met Matt en Carlo
English bayEnglish bayEnglish bay

Ook beetje artistiek bezig houden eh ;)
(vriend van matt) up naar downtown vancouver. Hier heb ik mijn gsm nr kunnen regelen en een zeeeer super mooie kant van Vancouver gezien. Weet niet goed wat ik erover moet zeggen buiten watch the pictures!




Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement

THe whip restaurantTHe whip restaurant
THe whip restaurant

First Canadian pintje!
BreakfastBreakfast
Breakfast

Matt aant stoefen met zijn 'lumberjack breakfast'.
BreakfastBreakfast
Breakfast

Sofia! met een blijkbaar zeer typisch Vancouver ontbijt..Eags Benedict!
BreakfastBreakfast
Breakfast

Toch maar voor een veilige optie gekozen: scrammbled eggs with chorizo tomato sauce and cheese served with hash browns :)
LunchLunch
Lunch

Carlo
LunchLunch
Lunch

Boys hanging out :)
English bayEnglish bay
English bay

Matt met Monty.. the dog!
English bayEnglish bay
English bay

Big smile!
English bayEnglish bay
English bay

Daar zijn geen worden voor.. :)
English bayEnglish bay
English bay

Downtown vancouver.. pal naast het water!


Tot: 0.095s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 62; dbt: 0.0519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb