Lang flyreise

Published: January 9th 2011

På flyplassen i Abu Dhabi. Et av de søkkrike Gulflandene. Her er det et yrende liv, selv midt på natten.. seks timers ventetid mellom Istanbul og Kuala Lumpur.
Taxfreebutokkene er endevendt noen ganger. Flyavgang om 2 timer 2.50. God natt med eto bilde vi glemte fra Istanbul.

12th January 2011

Misunnelig....
Tror faktisk jeg er litt misunnelig på dere.. (Selv om jeg ikke trodde jeg skulle være det) På kort tid har dere opplevd masse. Her er hverdagen som den pleier, jobb, litt snø, litt søle og stort sett mørkt når man går og når man kommer hjem. Ja,ja, til helgen venter Plutselia så da får man jo litt frisk luft og lys! (Og hvis dere ikke har lagt merke til det - jeg har kommentert ett av de gamle innleggene også....)
13th January 2011

Du vant
-- men maa dele med Petter som snappet opp det samme. Sviket er reelt, men backpackere kan ikke se saa gamle ut. PS! Kjell fikk pensonistmoderasjon da vi skulle opp i KL Tower. Ellers 34 gr og en herlig, men kaotisk by. Nina

Tot: 0.075s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0454s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb