Janadriya - festival de sunet si culoare locala


Advertisement
Saudi Arabia's flag
Middle East » Saudi Arabia » Riyadh
March 24th 2014
Published: March 24th 2014
Edit Blog Post

Prima data la Janadriya, in urma cu doi ani, am mers in excursie organizata, intr-un grup. Ce s-a schimbat de atunci? In primul rand, ne-am obisnuit cu segregatia sexelor aici, si deci am asteptat cuminiti sa treaca zilele "single", adica cele in care numai barbatii sunt admisi. Am mers doar noi doi, si ne-am plimbat timp de doua ore fara un plan concret, dintr-o "provincie" in alta (asa e organizat spatiul festivalului). Si, spre deosebire de acum doi ani, stim deja aproape toate provinciile dupa nume si mai mult, chiar daca toate panourile sunt in araba, recunoastem locurile din fotografii.

Atmosfera de dans si voie bune nu m-a mai cucerit ca in trecut, dar orice moment muzical in KSA e binevenit. Si de data asta am ajuns si la Mecca (adica in zona provinciei Mecca, pentru ca la adevarata Mecca nu avem sansa sa ajungem daca nu ne convertim).


Additional photos below
Photos: 15, Displayed: 15


Advertisement



Tot: 0.092s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.0689s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb