05.26.


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Uppsala County » Uppsala
May 26th 2008
Published: May 26th 2008
Edit Blog Post

hey!
most csitultak el a sikolyok itt a kollégium területén....ugyanis itt minden este 10kor hatalmas kiáltások és hátborzongató sikolyok hangzanak fel...először persze nem értettem, de aztán felhomályosítottak: 2 elmélet van, az első nem annyira vidám: vkinek az emlékére sikongatnak, aki öngyilkos lett itt vmikor...a második pedig az, hogy a vizsgák letételének örömére kiabálnak, uh én inkább a másodikat választottam, bár elég hátborzongató hallani a sok ordítást meg sikolyt így szürkületkor jó pár percen keresztül....
ma maúgy nagyon jó nap volt: a kurzusra jött előadni 2 professzor indiából meg egy grenadáról a karibi térségből, ma az indiaiak tartottak előadást az kultúrális különbségekről, főleg a prof.asszony volt nagyon érdekes, sok történettel fűszerezte a mondókáját, uh engem nagyon lekötött, páran mondjuk elaludtak, a másik indiai prof hangosan horkolt...😊)))) érkezett még 3 francia diák meg 1 grenadai lány. este nekem a franciákkal kellett felkészülnöm hollnapra, ami nem volt egy álom, egy szerepjátékot kellett gyártanunk, hát botrány, az egyik lány kb folyamatosan franciául beszélt a többihez, kb egyiket se lehet megérteni olyan akcentusuk van (ja, engem megdicsértek, hogy se a németemben, se az angolomban nem hallani akcentust 😊)), emellett nem túl kommunikatívak, de azért elmakognak, csak ez kicsit megnehezítette a kooperációt, mert hát én nem értettem őket a kiejtésük miatt, meg hogy minden második szót franciául mondanak, ők meg engem, mert szerintük túl gyorsan beszélek...no de sebaj...azért összehoztunk vmit 😊
na ez történt ma



Advertisement



Tot: 0.055s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0376s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb