Stockholm, Chicago and Cancun - Mexico

Sweden's flag
Europe » Sweden » Stockholm County » Stockholm
July 4th 2009
Published: July 11th 2009

Rejsen startede hos Per Granno d. 3/7 hvor vi overnattede hos ham og togforskud paa glaederne og tog i byen i Koebenhavn.. Naeste morgen kom Hasse og hentede os og koerte os til Malmö, Sturup. Vi floej til Stockholm. Vi tog bussen til centrum, hvor vi laaste vores tasker inde i et skab paa stationen. Vi havde her taenkt os at hente dem naar vi engang blev traette afat gaa rundt og stationer har jo som regel aabent hele natten saa det var kanon. Vi lagde ud med at spise paa Jensens Boefhus (vi skulle jo noedigt proeve noget nyt). Herefter gik vi lidt rundt i byen og lurede paa butikker og snakkede om, om vi skulle drikke os stive og tage i byen, eller om vi skulle leje os ind paa et hotel og sove. Det blev til at vi fik lidt at drikke, men gik egentlig bare mest og hygge snakkede stille og roligt. Saa kl . 1 om natten efterat have gaaet rundt i 7 timer, tog vi tilbage til stationen saa vi kunne faa vores tasker og tage bussen til lufthavnen hvor vi ville sove paa en baenk eller noget andet luksurioest. Det viste sig saa at stationen lukkede kl. 23.45 saa vi kunne ikke faa vores ting. Det var pisse koldt og vi var sindsygt traette, saa vi sad paa maa og faa alle mulige maerkelige steder indtil det aabnede kl 4. Vi froes sindsygt meget og det var serioest et helvede. Men vi fik vores ting og kom afsted mod lufthavnen hvor vi kunne flyve til Chicago 😊

Tot: 0.052s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0298s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb